"Көркемдік-эстетикалық дағдыларды дамыту".
"Егін жинау"мүсіні
Мақсаты: балаларға пластилиннің бір бөлігін қолдың дөңгелек және түзу қимылымен айналдыру арқылы заттарды мүсіндеуге, көкөністер мен жемістердің ерекшеліктерін жеткізуге үйрету.
Міндеттері: сөздік қорын кеңейту, күздің белгілері туралы білімді нақтылау, шағын фольклорлық формалармен таныстыру, күзде ересектердің жұмысы және көкөністер мен жемістердің адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру.
Көрнекі материал: "көкөністер" кестесі, "қоян" "атасы" және "Баба", "тышқан", себет, көкөніс муляждары.
Сабақ барысы.
1. Тосын сәт: қоян балаларға қонаққа келіп, оның бақшасында атасы мен әжесі мол өнім өсірді, оны жалғыз өзі алып тастай алмайды, ал атасы мен әжесі қарт деп шағымданады. Көмек сұрайды.
2. Мұғалім балаларға қандай ертегіде адамдар мен аңдар бір-біріне көмектесетінін еске түсіруді ұсынады. Балалар "репа" ертегісін еске алады, ал мұғалім осы ертегідегі ең күшті кейіпкерді көмекке шақыруды ұсынады.
3. Тышқан келеді. Ол көкөністер туралы жұмбақтар табуды ұсынады:
"Көптеген киімдер және бәрі бекіткішсіз", "Сары және күшті-шырша (репа)", "Қызғылт сары мұрын-жасыл құйрық". Балаларды дұрыс жауаптары үшін мақтайды. Ол қоянға егін жинауға көмектесуге уәде береді, бірақ егер екеуі жеңе алмаса, ол "репа"ертегісінің барлық кейіпкерлерін шақырады. Оларды ертегіде көмекке келген ретімен еске түсіруді және оның қанша көмекшісі болғанын есептеуді ұсынады:"әже – бір, немере – екі, қате – үш, мысық – төрт, тышқан – бес". 4. Балалармен кестеге сүйене отырып көкөністер туралы, олардың пайдасы туралы әңгімелесу (қысқа). 5. Практикалық бөлім: балалар өздері таңдаған көкөністерді мүсіндеп, "себетке"қояды. "Егін жинау ойыны" Сабақтан кейін балалар ойыншықтармен және көкөністерімен ойнай алады.