Көркемдік-эстетикалық даму бойынша сабақтың қысқаша мазмұны Мектепке дейінгі топта .
Тақырыбы: "Менің бақытты балалық шағым. Бақыт құсы"
Әзірлеген: тәрбиеші: Ломаева Екатерина Валерьевна.
Мақсаты: балалардың ішкі әлемін ашу. Балаларды суретте жарқын көркем образ жасауға үйрету. Тапсырмалар: Білім беру: * Балаларда Бақыт туралы түсінік қалыптастыру. Дамыту: * Абстрактілі ойлауды, шығармашылық қиялды дамыту; * Даму өз қиялын қағазда бейнелеу қабілеті. Тәрбиешілер: * Басқаларға деген сүйіспеншілікті, "Бақыт"сөзінің мағынасына жанашырлықпен, ұқыптылықпен қарау қабілетін тәрбиелеу
Балалардың іс-әрекетіне басшылық жасау тәсілдері:
1. Балалардың іс-әрекетіне мақсат қою және ынталандыру әдістері: түсініктеме, коммуникативті ойын.
2. Процесте балалардың белсенділігін арттыру әдістері: проблемалық жағдай туғызу, даму ортасын құру.
3. Балалардың практикалық іс-әрекетін ұйымдастыру ә
4. Бағалау әдістері: ынталандыру, мұғаліммен және балалармен бірлесіп, балалардың нәтижелі іс-әрекетінің сапасын анықтау, өзара көмек.
Сабақты ұйымдастыру және өткізу үшін орта құру: "есек сияқты бақыт іздеді" мультфильмі, "міне Бақыт" әні," ертеңгі бақыт құсы", гуашь, А4 парақтары, щеткалар, төгілмегендер, майлықтар, картоннан жасалған күн, жыртылған жапырақшалары бар гүл, губкалар.
Балалар қызметінің түрлері:
* Коммуникативті.
• Танымдық.
* Өнімді.
* Қозғалтқыш.дістері: өнімді іс-әрекет (сурет салу).
Күтілетін нәтижелер:
1. Балалардың математикаға деген қызығушылығын дамыту;
2. Балалардың өз бетінше әрекет ету қабілеті;
3. Эмоционалды жауаптылықтың көрінісі.
4. Оқушылардың ересек адамның басшылығымен тапсырмаларды орындау қабілеті.
Сабақтағы балалардың қызметін бағалау критерийлері:
1. Білім беру қызметіне белсенді қатысады.
2. Тәуелсіздік көрсетеді.
3. Көмек алу үшін ересектер мен балаларға жүгінеді.
4. Жанашыр.
5. Эмоционалды түрде жауап береді.
6. Мотивтерге бағынады.
Ерікті күш көрсетеді.
Сабақ барысы
Тәрбиеші:
Балалар, бір-бірімізді қарсы алайық, жақсы нәрсе тілейміз. Біз бір-бірімізге күнді береміз, оның қолында кім болады, ол көршісіне аты-жөнімен жүгінеді, оған күнді береді және мейірімді сөздер айтады.
Жұмыс үшін жиналайық . Сіздің көңіл-күйіңіз қазір қалай? Көңіл-күй беріле ме деп ойлайсыз ба? Енді біз тексереміз, ыңғайлы отырыңыз ("міне, Бақыт"әні қосылады). Көңілді әннің жақсы көңіл-күймен зарядталуына қалай көмектескенін сезінесіз және сіз баруға дайынсыз.
Дайынсыз ба?
Тәрбиеші: Балалар, мультфильмнің үзіндісін Көрейік, сіз маған "тақырып"деп айтасыз. ("есек бақытты қалай іздеді" мультфильмінің үзіндісін көру)
Есіңізде ме, бұл мультфильм қандай?
Балалар, айтыңызшы, бақыт көруге және қол тигізуге бола ма?(балалардың жауаптары)
Есек іздегенін таба алды ма?
Сонымен бақыт деген не? Бұл сұраққа сиқырлы гүл жауап беруге көмектеседі.
Бұл гүлдің сиқырлы қасиеттерін білгіңіз келе ме? Ол тілектерді ести алады.
Енді сіз кезек-кезек жапырақшаны жұлып алып, бақытты болу үшін не алғыңыз келетінін айтасыз ба?
Сіз біреуге бақыт тілегенде, сіз нақты не қалайсыз?
Сіз бақыт сыйлай аласыз деп ойлайсыз ба және неге?
Балалар, Сіздің ойыңызша бақытты адам қалай көрінеді? Бақытты адамның бетін бейнелеңіз. Ол қалай қозғалады?
Физминутка
Жұмысты бастамас бұрын бір-бірімізге тағы бір жақсылық пен қуаныш сыйлайық.
(шеңберге тұрып, қол ұстасып, "ертеңгі бақыт құсы" әнін тыңдаңыз)
Өнімді қызмет
Бақыт көп жұмыс істейтін адамға беріледі деген сөздерді есіңізде ме? Біз еңбектің көмегімен бақытқа алғашқы қадам жасаймыз және әнде айтылған бақыттың символын саламыз. Бұл қандай символ? Дұрыс, бақыт құсын салайық.
Губканы пайдаланып, бояуды алақанға жағып, қағаз парағына басып шығарыңыз (үлгіні көрсетіңіз). Қылқаламның көмегімен біз сіздің бақыт құсыңыздың бейнесін аяқтаймыз, әр бақыт құсы әр түрлі көрінеді.
(құспен жұмыс). Жұмысты кім аяқтайды, қолын жуады және құрғатады.
Балалар жұмысын талқылау.
Әр бала не салғанын айтады. Мұғалім әр суреттің өзіндік ерекшелігін атап көрсетеді.
Балалар, біз бүгін сіздермен не істедік?
Ал сіздің есіңізде не көп болды?
Баршаңызға жұмыс үшін көп рахмет, сіз бәріңіз керемет адамдарсыз! Дені сау және бақытты болыңыз.