Управление образования                                                                       Акмолинской области        ГККП «Ясли-сад «Құлыншақ»      станции Анар при отделе образования     по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области»
                                                                                                              «Ақмола облысы білім басқармасының                                          Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің                       жаңындағы Анар станциясының                                      «Құлыншақ» бөбекжайы» мемелкеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны                                       

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2023-2024 оқу жылына арналған Оқу-тәрбие процесінің аналитикалық есебі 

04.06.2024

2023-2024 оқу жылына арналған

Оқу-тәрбие процесінің аналитикалық есебі

         «Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Анар станциясының «Құлыншақ» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны қызметкерлерінің 2023 - 2024 оқу жылындағы жұмысын талдау.

Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөліміне қарасты «Анар станциясы «Құлыншақ» балабақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңына сәйкес жұмыс істеді. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығы Қазақстан Республикасының 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557); Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығы); «2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру туралы» нұсқаулық-әдістемелік хат

1.1 Балабақша туралы мәліметтер.

Заңды құжаттарға сәйкес мектепке дейінгі білім беру ұйымының атауы: Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Анар станциясының «Құлыншақ» бөбекжайы мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны

Құрылтайшысы – Ақмола облысының білім басқармасы.

Білімі, санаты, жұмыс өтілі, оның ішінде атқаратын лауазымы көрсетіле отырып, мектепке дейінгі ұйым басшысының тегі, аты, әкесінің аты:

 

1. Китайбекова Айгерім Айтановна

2. Екі жоғары білім.

а) Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды ​​мемлекеттік университеті «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» 2016 ж.

б) Қазақ-Ресей университеті, «Шетел тілі: екі шет тілі» 2012 ж.

3. Жалпы педагогикалық өтілі – 11 жыл, 4 ай

4. Меңгеруші ретінде жұмыс өтілі – 9 жыл.

Ақмола облысы, Аршалын ауданы, Анар станциясы, Астана көшесі 38

Телефон: 871644-60556, электрондық пошта - detcad_anar@mail.ru

Заңды мекен-жайы:

Оқыту тілі – аралас, қазақ, орыс.

Оқуға қабылдау Akmola.kz электронды порталы арқылы жүзеге асырылады.

Жобалық сыйымдылығы – 50 бала.

- бала саны – 44

Еншілес кәсіпорынның үй-жайлары мен аумағы еншілес кәсіпорынның жұмыс істеу ережелері мен нормаларының құрылымына, өрт қауіпсіздігі стандарттары мен нормаларына қойылатын мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық талаптарға сәйкес келеді. Еншілес кәсіпорын автоматты өрт дабылы және өрт туралы ескерту жүйесімен жабдықталған. Барлық бөлмелер заманауи жөндеуден өткен. Мектепке дейінгі мекеме аумағы абаттандырылып, гүлзарлар төселді. Балабақшаның аумағы қоршалған. Балабақшада барлық қолайлы жағдайлар бар: су құбыры, канализация, орталықтандырылған су жылыту.

 

 

 

Мүгедектер мен мүгедектердің ғимаратқа кіру мүмкіндігі.

Орталық кіреберіс қоңыраумен жабдықталған.

Бөбекжай-балабақша ғимаратының жобалық ерекшеліктеріне негізгі кіреберістегі пандус пен еденнің сары түсті маркерлері кіреді.

Қажет болған жағдайда мүгедектің немесе мүгедектің білім беру ұйымының ғимаратына кіруін қамтамасыз ету үшін ілесіп жүретін адам қамтамасыз етілуі мүмкін.

Қауіпсіздікті орындаңыз.

Мектепке дейінгі мекеме ұжымының қызметі балалардың, қызметкерлердің және ата-аналардың бөбекжайда қауіпсіз болуын қамтамасыз ету бойынша шаралар кешенін жүзеге асыруға бағытталған.

Оқу процесіне қатысушылардың жан-жақты қауіпсіздігіне біз мыналарды қосамыз:

-терроризмге қарсы қауіпсіздік шаралары;

- өрт қауіпсіздігі шараларын;

-санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету шаралары;

-балалардың денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету шаралары

Мекемені нығайту және қорғау мақсатында бейнебақылау жүйесі орнатылды: (16 бейнекамера орнатылды, қазіргі уақытта 1 ішкі камера жұмыс істемейді); Қауіпті жағдайлардың белгілері мен себептері пайда болған кезде жедел әрекет ету үшін менеджердің кабинетінде 1-қабатта орнатылған 1-экранда камералардың бейнежазба процесі көрсетіледі.

 Бейнебақылау жүйесі тәулік бойы жұмыс істейді. Жазба 30 күнтізбелік күн бойы сақталады, содан кейін ол автоматты түрде жойылады.

 Ақпарат қатты дискіге жазылған, құпия болып табылады, қайта жазуға, өңдеуге немесе үшінші тұлғаларға беруге болмайды.

Алдыңғы есікке металл есік орнатылып, апаттық шығу болды.

-екінші қабаттан түсуге арналған металл авариялық шығулар күшейтілді;

- ғимаратта өрт дабылы орнатылған

- қосымша күшейтілген көше жарығы орнатылды (кіреберіс үстінде 2 прожектор);

Мектепке дейінгі мекеменің қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша жұмыстың маңызды бағыттарының бірі қызметкерлермен жұмыс болып табылады.

 Әрбір қызметкер қолына қарсы лауазымдық нұсқаулықтармен таныс,

Жыл сайын оқу жылының басында әрбір педагог үшін балалардың өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін жеке жауапкершілік туралы бұйрықтар шығарылады, олар міндетті түрде қолтаңбасымен таныстырылады.

Әдістемелік жұмысты талдау

 2023-2024 оқу жылында бөбекжай-балабақшаның педагогикалық ұжымы «Мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған мазмұнына инновациялық тәсілдерді енгізу оқу-тәрбие үдерісін табысты жүзеге асырудың шарты» атты ізденіс тақырыбын жүзеге асыру бойынша жұмыс жүргізді.

 Осы тақырыпты және педагогикалық ұжымға жүктелген міндеттерді негізге ала отырып, біз келесі жылдық тапсырмаларды орындау бойынша жұмыс жасадық:

1. Мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік білім беру стандарттарын енгізу жағдайында мектепке дейінгі білім беру және отбасы кеңістігінде баланың тұлғалық дамуының жүйелі шарты ретінде балаларға адамгершілік-патриоттық тәрбие беруді оңтайландыруды жалғастыру;

2. Практикалық және ойын әрекетін біріктіретін инновациялық тәсілдерді қолдану арқылы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың сапасын арттыру;

3. Кәсіби стандартты енгізу процесінде адам ресурстарының дамуын қамтамасыз ету:

*әдістемелік жұмыстың белсенді түрлерін пайдалану: кеңестер, семинар-тренингтер, вебинарлар, ашық көрсетілімдер, шеберлік сабақтары,

*мұғалімдердің кәсіби шеберлік байқауларына қатысуы *мектеп жасына дейінгі балалардың бәсекеге қабілетті, прагматикалық тұлғасын тәрбиелеу мақсатында дене дамуының инновациялық формалары мен әдістерін енгізу арқылы денсаулық құндылығын қалыптастыру;

 *біліктілікті арттыру курстары, процедурадан өту

 кәсіби стандарт талаптары негізінде сертификаттау. Мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық және психикалық дамуының жоғары деңгейіне жету үшін денсаулығын нығайтудың жолдары мен әдістерін жетілдіру.

4. Инновациялық технологияларды меңгеру бағытында мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін дамытуды жалғастыру.

5. Ата-аналарды бірыңғай білім беру кеңістігіне тарту бойынша жұмысты жалғастыру: серіктестік орнату.

2023-2024 жылдарға арналған балалардың аурушаңдығын талдау нәтижелері.

2023-2024 оқу жылында оқушылар саны 44 баланы құрайды

Мектепке дейінгі мекеме қызметінің нәтижесінің маңызды көрсеткіші балалардың денсаулығы болып табылады. Баланың оқуы мен тәрбиесінің табысты болуы көбінесе оның денсаулығына байланысты. Сондықтан бұл мәселеге үлкен көңіл бөлінуде.

Балалардың денсаулығын жыл сайынғы талдау мынаны көрсетеді:

 

Сурет 1. Балаларды мектепке дейінгі денсаулық топтары бойынша бөлу

 

Оқу жылы

Денсаулық тобы

Жиі ауыратын балалар

Физикалық даму

1-я

2-я

3-я

4-я

2023-2024

басы

соңы

басы

соңы

басы

соңы

басы

соңы

басы

соңы

норма

Ауытқулар

-

28

34

16

10

0

0

-

-

10

8

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет 2. Мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулық деңгейін талдау.

 

Балалардың денсаулық жағдайын саралай келе, мектепке дейінгі мекемеге қабылдау кезінде денсаулығы нашар балалар саны жыл сайын артып келе жатқанын байқадық. Медициналық тексеруде анықталды: кариес, анемия. Емхананың педиатрымен бірлесіп жылына 2 рет (наурыз, қазан) балалардың денсаулығын бақылау және жақсарту жоспары құрылды, олар бақылау сынақтарынан өтеді.

Оқу жылы

Аурудың квалификациясы

Көру қабілетінің бұзылуы

Қалыптың бұзылуы

Аяқтың жалпақтануы

Сөйлейдің кешігуі

Психикалық функцияның бұзылуы

 

 

пневмонияТыныс алу жолдарының аурулары ()

Асқазан-ішек жолдары

(гастроэнтерит)

Жарақаттар

Кариес

 

 

Кеуде деформациясы

Кіндік жарығы

 

 

2023-2024

 

4

 

2

 

0

0

0

0

 

18

14

 

0

0

1

0

3

1

 
                               

 

 

Өткен жылмен салыстырғанда аурушаңдық көрсеткіші 3,2 пайызға төмендеген.

Жыл бойы балалардың дене тәрбиесіне медбике, меңгеруші, әдіскер жүйелі түрде дәрігерлік-педагогикалық бақылау жүргізді.

Бұл жұмыс ең алдымен мониторингке бағытталған:

- балалардың денсаулық жағдайы, жүйке-психикалық және физикалық дамуы;

- оқу жылының басында және аяғында балалардың қимыл-қозғалысы мен дене қасиеттерін дамыту;

- дене шынықтыру сабағында жұмыс түрлерін ұйымдастыру, мазмұны, жүргізу әдістерін бағалау.

Қозғалыс әрекетінің ұйымдастырылуын бақылау мектепке дейінгі тәрбиешілер бұл мәселеге үлкен көңіл бөлетінін көрсетті. Осы мақсатта баланың қозғалыс белсенділігін ұйымдастырудың әртүрлі түрлері қолданылады: реттелген іс-әрекеттер (таңертеңгілік жаттығулар, дене шынықтыру минуттары, дене шынықтыру сабақтары, ұйқыдан кейінгі дене жаттығулары), ішінара реттелетін әрекеттер (спорттық мерекелер, бос уақыт, спорттық ойындар, ашық ауада және жабық ойындар, сауықтыру жүгіру ауасы, денсаулық күндері және т.б.). Дене шынықтыру сабағында бірлескен оқу іс-шаралары эстафеталық жарыстарға, түрлі ойындарға, ойын жаттығуларына, денсаулық туралы танымдық әңгімелерге толы болды. Оқушылармен өткізілген барлық іс-шаралар «Денсаулық» тақырыбына арналды. Ойындар мен әңгімелер арқылы балалар өз денелері туралы көптеген пайдалы және қажетті нәрселерді білді.

Бүкіл зерттеу кезеңінде аурушаңдықтың келесі алдын алу шаралары жүргізілді:

 

 

 

 Жеңіл таңертеңгілік жаттығулар (күнделікті);

 Аптасына 3 рет дене шынықтыру;

 Күнделікті – 20 С төмен емес температурада жүру;

 Күніне 2 рет салқын сумен жуу (су температурасы +14,+16 С.);

 Күнделікті ұйқыдан кейін «денсаулық жолы» (жалпақ табанның алдын алу) бойынша жүру;

 ауызды бөлме температурасындағы сумен шаю (күн сайын түскі астан кейін);

 Миопияның алдын алу мақсатында көру жүктемесі жоғарылаған ОД үшін көзге арналған гимнастика (мүсіндеу, сурет салу, аппликация, дизайн);

 Өкпенің тіршілік қабілетін арттыруға арналған тыныс алу жаттығулары (күнделікті);

 Ойын массажының элементтерін зерттеу және қолдану (қатайтатын тыныс алу, қол массажы, құлақтың сиқырлы нүктелерін уқалау, табанның қатайтатын массажы);

 Сколиоздың алдын алу (күндізгі уақытта, жаттығу кезінде, ұйықтау кезінде, тамақтану кезінде баланың дене қалпын бақылау).

Медицина қызметкері балалардың тамақтану сапасын жүйелі түрде талдап, оны жақсарту бойынша ұсыныстар әзірледі; балалардың дене тәрбиесі және денсаулығын нығайту мәселелері бойынша ата-аналармен жұмыс жүргізілді; ойыншықтарды жуу және күту ережелерінің сақталуы қатаң қадағаланып, барлық топ бөлмелерінің санитарлық-гигиеналық нормаларға сәйкес дымқыл тазалауы, сүлгілер мен төсек-орын жабдықтарының уақытылы ауыстырылуы, ыдыс-аяқ жуу ережелері қадағаланды.

 

Осы бағыттағы жұмыстарды саралай келе, ұжым мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық және психикалық денсаулығын сақтау және нығайту, оларды салауатты өмір салты құндылықтарымен таныстыру бойынша жұмысты жетілдіру міндетін ұзақ мерзімді қарастыру керек деген қорытындыға келді.

Педагогикалық ұжым 8 мұғалімнен тұрады.

Тәрбиешілер-6

Мамандар-1:

- Жетекшісі – Китайбекова А.А.

- әдіскер – Жабняк И.В.

- қазақ тілі мұғалімі – Напуухаан А.

Мектепке дейінгі педагогтардың біліктілік критерийлерінің сипаттамалары кестеде көрсетілген

Педагогтардың біліктілігін арттыру және аттестациялау нәтижелері.

 

Оқу жылы

Образование

Категория

жоғары

арнайы орта

орта

 

жоғары

Педагог-зерттеуші

бірінші

Педагог-сарапшы

екінші

Педагог-модератор

жоқ

басы

2

6

-

0

0

0

0

1

2

3

соңы

2

6

-

0

0

0

0

1

2

4

2024-2025 жылдарға арналған перспекти-валы

2

0

-

0

0

0

0

0

3

0

 

 

 

 

2023-2024 оқу жылында кадрлармен жүргізілген жұмыс келесі нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік берді:

- 2 (25%) мұғалімнің біліктілік санаттары бар.

- 3 мұғалім (37,5%) біліктілікті арттыру курстарын аяқтады.

 

Мектепке дейінгі педагогтардың кәсіби іс-әрекетінің (кәсіби дағдыларының) толық және объективті көрінісін алу үшін олардың жұмысына проблемалық талдау жасалды.

Педагогтардың сауалнамасын талдау мынадай қорытындыға келді: Негізгі бөлігі қандай (89%):

- оның жүйелі, кезең-кезеңімен дамуына белсенді қатысуға бағытталған еншілес кәсіпорын жұмысының ағымдағы жағдайына қанағаттанған

- олар тәрбие үрдісінің нәтижесін жақсартудың басты шарты балабақшаларға ізгі тәрбие жүйесін құру және дамыту деп санайды.

- әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың инновациялық нысандарын бекіту.

 

Мектепке дейінгі ұйымның оқу қызметінің нәтижелерін талдау.

 

 Мектепке дейінгі мекеменің оқу-тәрбие қызметінің басым бағыты мектеп жасына дейінгі балалардың дене және психикалық денсаулығын қорғау және нығайту жөніндегі жұмысты жетілдіру болып табылады; мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 499).

 Өткен оқу жылында балабақшада мектеп жасына дейінгі балалардың білім сапасын арттыруға бағытталған жүйелі жұмыстар жүргізілді. Мониторинг іс-шараларының нәтижелерін талдау «Құлыншақ» бөбекжай-бақшасы» мемлекеттік қазыналық кәсіпорнында балалардың жан-жақты дамуы мен тәрбиесіне қолайлы жағдай жасалғанын көрсетті.

 

2023-2024 оқу жылына арналған Типтік бағдарламаның мазмұнын меңгеру тұрғысынан балалардың дамуын бақылау нәтижесі.

 

 2023 – 2024 оқу жылына арналған бағдарлама тараулары бойынша 3 топ балаларының білім, қабілет, дағдыларын дамытудың жалпы деңгейі:

 

                 Бұл диаграмма жыл аяғына қарай даму деңгейі төмен және орташа балалар санының азаюына байланысты даму деңгейі жоғары балалар санының өскенін көрсетеді.

Оқу жылының басымен салыстырғанда бағдарламаның жалпы орындалу пайызы жоғары.

Диагностикалық нәтижелер атқарылған жұмыстардың тиімділігін растады.

Даму деңгейі жоғары балалардың үлесі 50% құрайды.

Бағдарламалық материалды сіңіру диаграммасынан біз барлық көрсеткіштердің талданатын барлық кезеңде өсу динамикасы болғанын көреміз.

 

 

Әдістемелік жұмысты талдау.

 

2023-2024 оқу жылында «Құлыншақ» балабақшасы» ММ-де әдістемелік жұмыс мектепке дейінгі мекеменің ізденіс тақырыбы мен жылдық міндеттерін шешуге бағытталды.

Шығармашылық ізденістерді ынталандыру, мұғалімдердің инновациялық өзгерістерге оң көзқарасы және бірлесіп жұмыс істеуге деген ұмтылысы келесі қызмет бағыттары арқылы шешілді:

- Педагогикалық және басқарушы персоналдың сапасын басқару;

- әдістемелік жұмысты басқару;

- педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыруды ұйымдастыру, мазмұны және формалары;

- Әдістемелік және эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру, мазмұны, формалары;

- Педагогтардың жоғары біліктілік деңгейіне жетуі және кәсіби қызметті жүзеге асыруға, балалардың даму, оқыту және тәрбиелеу деңгейін арттыруға қажетті шығармашылық әлеуетті дамыту.

«Құлыншақ» балабақшасы» мемлекеттік қазыналық кәсіпорнының ұжымы толыққанды жұмыс істейді.Педагогикалық ұжым тұрақты түрде біліктілікті арттыру курстарынан, жоғары оқу орындарында тағылымдамадан өтіп, семинарларға, тренингтерге, ашық іс-шараларға қатысу, өз бетінше білім алу арқылы біліктілігін арттыруда.

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Напуухаан Айнұр «Алаш жұлдызы» халықаралық өнер байқауына қатысып, өлең оқу номинациясы бойынша 1-орынға ие болды.

Мұғалім Брыкалина Г.В. біліктілігін арттырудың білім беру бағдарламасы бойынша курсты аяқтады – «Мектепке дейінгі ұйымда ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмысты ұйымдастыру» «Өрлеу» БАҰО наурыз 2024 ж.

«Ұстаз әлемі» Республикалық ғылыми-әдістемелік журналында жариялануы Сертификат № 0001482

Әдіскер Жабняк И.В. - «Өрлеу» білім беру және оқыту ұлттық орталығында «Мектепке дейінгі мекеме әдіскерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту» курсын аяқтады, наурыз 2024 ж.

Тәрбиеші Сыздықова Н.В. Облыстық «Ұздық ұстаз» 2024 байқауына қатысу

Оқытушы Ломаева Е.В. «Заманауи білім беру: проблемалар, тенденциялар, стратегиялар» республикалық жаңашыл педагогтар форумына қатысу, экологиялық бағыттағы облыстық жобалар байқауына қатысып, 3 орынды иеленді.

Мұғалім Жабняк И.В. «Білім берудегі инновациялар: халықаралық ынтымақтастық траекториялары» «Білім берудегі инновациялар: заманауи педагогикалық тәжірибелер мен технологиялар» халықаралық форумына қатысу – сертификат,

 «Заманауи білім беру: проблемалар, тенденциялар, стратегиялар» атты республикалық жаңашыл педагогтар форумына қатысу.

«Мектеп жасына дейінгі баланың танымдық қасиеттерін дамыту арқылы әр сабақтың тиімділігі» республикалық семинар, Алматы. Қазақстандық қайта даярлау және біліктілігін арттыру орталығы – № 2000-0000 сертификат.

Оқу жылы ішінде 4 педагогикалық кеңес өткізілді, олардың тақырыптары 2023-2024 оқу жылына арналған оқу үдерісінің жоспарында қарастырылған.

 

Педагогикалық ұжыммен жұмыс:

Педагогикалық ұжымның қысқаша сипаттамасы

Педагогикалық кадрлардың сапалық талдауы:

Құрама:

18 жастан 25 жасқа дейін – 12,5%, – 1 адам

25 жастан 35 жасқа дейін -37,5%, - 3 адам

35-тен 45 жасқа дейін - 25% - 2 адам

45 жастан 55 жасқа дейін - 25% - 2 адам

55 жастан жоғары - 0% - 0 адам

 

 

Мұғалімдер құрамы:

Білімі бойынша Мұғалімдердің жалпы саны: 8 адам

Жоғары білім: 2 адам-25%

Орта арнаулы: 6 адам 75%

 

 

Мұғалімдердің жалпы саны: 8 адам

1 жылдан 5 жылға дейін 2 адам 25%

5 жастан 10 жасқа дейін: 2 адам 25%

10 жастан 20 жасқа дейін: 3 адам 37,5%

20 және одан жоғары: 1 адам 12,5%

 

Біліктілік санаттары бойынша:

Мұғалімдердің жалпы саны – 8 адам

Мұғалім-зерттеуші -0 адам 0%

Мұғалім – сарапшы 0 адам 0%

Мұғалім – модератор: 2 адам 25%

Санатсыз: 6 адам 75%

 

Педагогикалық кеңес №1 (тамыз)Кіріспе

Тақырыбы: «Біз ойлаймыз, жоспарлаймыз, шешеміз...»

1. Жазғы сауықтыру жұмыстарының қорытындысы

2. Оқу жылының басындағы тексеру қорытындысы

3. 2023-2024 оқу жылына жаңартылған мазмұнды жоспарлауды қарастыру

4. 2023-2024 оқу жылына жоспарларды, жұмыс бағдарламаларын, ережелерді қарау және қабылдау

5. 2023-2024 оқу жылына арналған жылдық жоспарды бекіту

6.Балаларды топқа бөлу

Педагогикалық кеңес №2 Тақырыптық

Тақырыбы: Мектеп жасына дейінгі балалардың салауатты өмір салтын және өмір қауіпсіздігін қалыптастыру

1. Тақырыптың өзектілігі

2. «Балабақшадағы денсаулық сақтау технологиялары» бейнеролигін көру (барлық топтар)

3. Мұғалімдерге арналған шеберлік сыныбы

«Денсаулыққа ИӘ дейміз»

4. «Бірге тыныс алу қызық» мектеп жасына дейінгі балаларға арналған тыныс алу жаттығуларының шеберлік сыныбы (ортаңғы топ)

5. «Мнемотехника баланың сөйлеуін дамытуды оңтайландыруды қамтамасыз ететін денсаулық сақтау технологиясы ретінде.

6.Денсаулыққа пайдасын көрсету көрмесі

№3 педагогикалық кеңес – тақырыптық

Тақырыбы: «Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру жағдайында мектеп жасына дейінгі балаларды адамгершілік-патриоттық тәрбиелеу жұмысын ұйымдастырудың заманауи тәсілдері».

1. Тақырыптың өзектілігі

2. «Мектепке дейінгі тәрбиеде адамгершілік-патриоттық тәрбие берудің даму ортасы» бейне эссе.

3. Тақырыптық бақылаудың қорытындысы: «Мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік білім беру стандарттарын енгізу барысында мектеп жасына дейінгі балалардың бойында адамгершілік-патриоттық қасиеттерді қалыптастыру бойынша мектепке дейінгі тәрбие жұмысының жүйесі»

4. «Ең берік буын» адамгершілік-патриоттық тәрбие беру бойынша мектепке дейінгі тәрбиешілермен іскерлік ойын-семинар.

Педагогикалық кеңес №4  Қорытынды

Қорытынды педагогикалық

тақырыбы бойынша кеңес: «Оқу жылының парақтарын парақтау.

үшін педагогикалық ұжымның қызметін бағалау

2023-2024 оқу жылы».

Күн тәртібі:

1. Негізгі орындалу бойынша жылдық жұмыс жоспарын талдау

мектепке дейінгі тәрбиенің білім беру бағдарламасы

бөбекжай 2023-2024 оқу жылы (жауапты: әдіскер)

2. Топтардың жұмыс нәтижелері бойынша есеп беру

2023-2024 оқу жылы (жауаптылар: жас топтары бойынша мұғалімдер).

3. Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы бойынша презентация есебі

(жауаптылар: жас топтары бойынша тәрбиешілер).

5. Психологиялық-педагогикалық қызметтің жұмысы туралы есеп

6. 2023-2024 оқу жылындағы жұмыстың негізгі міндеттері.

7. 2023-2024 оқу жылына арналған жазғы жұмыс жоспары.

 8. Педагогикалық ұжымды Құрмет грамоталарымен марапаттау

 және алғыс хаттар

«Құлыншақ» МКҚК-да жүзеге асырылып жатқан білім беру мазмұнын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету, жаңа өнімді технологияларды игеру және педагогикалық шығармашылықты дамытуға жағдай жасау мақсатында әдістемелік қызмет құрылымы бекітілді. МКҚК Құлыншақ бөбекжай-балабақша меңгерушісінің бұйрығымен бекітілді.

Әдістемелік жұмыстың құрылымы келесі ішкі құрылымдармен ұсынылған:

1. Семинарлар (практикум, ағымдық, теориялық);

2. Жас мұғалімнің педагогикалық қонақ бөлмесі;

3. «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру жөніндегі штаб

 

Әдістемелік қызметтің кіші құрылымдарының жұмысын үйлестіру шеңберінде әдістемелік кеңес өз қызметін жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырды. Оқу жылы ішінде 3 отырыс өткізілді. Әдістемелік қызметтің әрбір кіші құрылымы бірінші отырыста бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес жұмыс істейді. Әдістемелік кеңестің барлық жұмысы педагогикалық кеңеспен өзара әрекеттесуге бағытталған.

 Педагогикалық кеңестердің сапалы өтуін қамтамасыз ету үшін әдістемелік кеңес жоғары нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған мақсатты жұмыстар жүргізеді. Педагогикалық кеңестердің отырыстарын дайындауға және өткізуге тәрбиешілер қатысты. 3 кездесу жоспарланған және өткізілді:

 

 

 

Әдістемелік бірлестіктің №1 отырысы.

 

2022-2023 оқу жылындағы жұмысты талдау. Жаңа оқу жылында оқу үрдісін ұйымдастыру.

2023-2024 оқу жылына арналған міндеттер

«Ақпараттандыру білім сапасын арттыру ресурсы ретінде»

Мақсаты: АКТ – мұғалімдердің құзыреттілігін арттыру.

Педагогтар кеңесіне дайындық барысында профессорлық-оқытушылық құрам осы тақырып бойынша ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді зерттеді.

1. «Мұғалім портфолиосын құруда АКТ-ны қолдану» (әдіскер Жабняк И.В.)

2. «Сенсорлық» бөлімінде балалармен жұмыс жасауда АКТ қолдану (мұғалім: Тюлепергенова Г.А.)

3. «ФЭМП» тарауында балалармен жұмыс жасауда АКТ қолдану (мұғалім: Брыкалина Г.В.)

4. «Сызу», «Модельдеу» бөлімдерінде балалармен жұмыс жасауда АКТ қолдану

(мұғалімдер: Сыздықова Н.В., Жабняк И.В.)

5. «Сауат ашу негіздері» тарауында балалармен жұмыс кезінде АКТ қолдану (мұғалім: Ломаева Е.В.)

«Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыста медиа-технологияларды қолдану» тақырыптық бақылау АКТ енгізу бойынша жұмыс жүйесі жеткілікті деңгейде екенін көрсетті. Дегенмен, жақсартуды қажет ететін жұмыс бағыттары анықталды:

 АКТ-ны дамыту саласында балабақша тәрбиешілерінің кәсіби құзыреттілігін арттыруға бағытталған әдістемелік жұмыстарды жобалау (мультимедиялық презентациялар құру, графикалық редакторларда слайд-шоулар мен бейнероликтер жасау және т.б. дағдыларын жетілдіру).

 Материалдық-техникалық базаны кеңейту.

 Мектеп жасына дейінгі балаларды жобалық әдіс, оқу ойындары және жеке сараланған тәсіл арқылы дамытудың белсенділік тәсілін жүзеге асыру кезінде мұғалімдердің АКТ қызметін енгізуі.

Олай болса, мұғалімдер АКТ-ны шектен тыс қолданбай, санитарлық-гигиеналық талаптарды қатаң сақтай отырып, оқытуда шығармашылықпен қарауы қажет. Оқытуда АКТ-ны пайдалану білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығының ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру азапты да қиын емес, шығармашылық, мақсатты және тиімді болуы үшін шешуді қажет ететін көптеген сұрақтарды туындатады. Сонымен бірге, компьютерлік технология мұғалімнің жанды сөзін ешқашан алмастыра алмайтын құрал ғана екенін ұмытпағанымыз жөн.

 

Әдістемелік бірлестіктің №2 отырысы.

Жұмыс бағдарламаларын, нормативтік құжаттарды, жұмыс жоспарларын талқылау. Күнтізбелік және тақырыптық жоспарлауды тексеру және бекіту

 

Әдістемелік бірлестіктің №3 отырысы.

Әдістемелік бірлестік жұмысының қорытындысы.

Мұғалімдердің өзін-өзі тәрбиелеу туралы есебі.

Мұғалімдерге арналған кеңестер

р/р

Тақырып

жауаптылар

мерзімі

1.

Роль семьи в воспитании патриотических чувств у дошкольников

әдіскер

қыркүйек

2.

Организация жизнедеятельности ребёнка раннего возраста в условиях семьи

Тюлепергенова Г.А

қазан

3.

Как научить ребенка слышать и слушать родителя.

Сыздыкова Н.В

қараша

4.

Как правильно обрабатывать овощи и фрукты

Медик

желтоқсан

5.

Нетрадиционные техники рисования с детьми раннего возраста

Кенжигалиева Г.Е

қаңтар

6.

Секреты воспитания вежливого ребенка

Брыкалина Г.В.

ақпан

7.

Народные и семейные традиции в воспитании детей

Ломаева Е.В.

наурыз

8.

Как научить ребёнка делиться

Жабняк И.В.

сәуір

 

Педагогикалық кадрларды аттестаттау 2023-2024 жж.

 

Ф.И.О.

Аттестациядан өту уақыты

категория

 Аттестациядан қай уақытта өтуі керек

Аттестациядан өтуі

1.

Тюлепергенова Г.А.

2017

екінші

2024 жыл

бас тартылды

 

Ішкі бақылаудың келесі нысандары қолданылды:

Фронтальды шолу: топтарды оқу жылына дайындау.

 Алдыңғы шолу (тамыз)

Мектепалды даярлық тобына арналған танымдық, дамытушылық және сауықтыру ортасы (қыркүйек)

Тақырыптық бақылау

 «Топтарды жаңа оқу жылына дайындау» (қыркүйек) «Балабақшада оқыту мен тәрбие процесінде заманауи педагогикалық технологияларды пайдалану» (қазан). Таңертеңгілік жаттығуларды орындау (қаңтар). «Балабақшадағы танымдық-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудағы тәрбие жұмысының тиімділігі» (наурыз).

Салыстырмалы бақылау

1.

 

 

2.

Тәрбие жұмысын талдау, сабаққа қатысу, серуендеу.

Қазақ тілі мен орыс тілін оқыту жұмыстарының жағдайын талдау

Жыл бойы

 

 

Жеке бақылау:

1.

 

2.

 

3

 

Тақырыптық жоспарлау, циклограммалар құрастыру.

Режим сәттері.

Қазақ тілі мұғалімі мен музыка жетекшісінің жоспарын тексеру.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің орындалуын тексеру.

қыркүйек,қазан, желтоқсан

 

қыркүйек,ақпан,мамыр

 

қыркүйек

 

жыл бойы

 

Мектеп жасына дейінгі балалардың білімін жинақтау мен жүйелеудің жаңа әдістерін енгізу бойынша жұмыс жалғасуда.

8. Дарынды балалармен жұмыс

 Жыл бойы балалар мен мұғалімдер шығармашылық байқауларға дайындалды.                                                                        

Іс-шара атауы

Күні мен орны, іс-шара туралы қысқаша ақпарат

Оқушылардың аты-жөні

Педагогтің аты-жөні

Нәтиже

 

1

«Мың бала» «Ілияс оқулары» 2023-2024

Астана 2023 г. Республикалық конкурс  «Ілияс оқулары»

Жабняк Яромир Андреевич

Напуухаан А.

Сертификат № МО- 002266

Диплом №

МО-002266

 

2

Республикалық конкурс «Абайтану»

Республикалық конкурс «Абайтану» Астана 2023г номинация «Абай бейнесі»

Жабняк Яромир Андреевич

Брыкалина Г.В.

Сетификат № МО-001267

Диплом 1 место №МО-001267

 

3

Республикалық конкурс «Абайтану»

Республикалық  олимпиада «Абайтану» Астана 2023г номинация «Абай бейнесі»

Чагин Иван Витальевич

Жабняк И.В.

Сетификат № МО-001261

Диплом 1 место №МО-001261

 

4

 Халықаралық білім порталы «Дарындар Әлемі»

Халықаралық байқау

«Любимому учителю»  2023г номинация «Декоративно-прикладное творчество»

Мурзабеков Муслим Вахаевич

Сыздыкова Н.В.

Диплом

№0033341

 

5

Аудандық байқау

Аудандық байқау

 «У  ПДД каникул нет!»

Ломаева Дарина

Жабняк И.В.

Грамота III    орын

 

6

Аудандық байқау

Аудандық байқау

«У  ПДД каникул нет!»

 

 

Мациева Залина

Брыкалина Г.В.

Грамота  I орын

 

7

Халықаралық қашықтық байқау «Волшебство своими руками»

Халықаралық зияткерлік және білім беру порталы «Дарындар Әлемі» 03.11.2023 г

Аблеева Камила

Ломаева Е.В.

Диплом  II  степени

 

8

Республикалық конкурс

Республикалық онлайн конкурс «Золотая осень»

Домбровский Илья

Брыкалина Г.В.

Диплом I степени №520054

 

9

 Балаларға арналған зияткерлік сайыстар орталығы «Дважды два»

Онлайн конкурс «Окружающий мир»

Спивак Дарья

Брыкалина Г.В.

II -е место

№7LО101827

 

10

Республикалық қашықтық олимпиадалар орталығы

Онлайн конкурс «Занимательная математика»

Жанага-зинов Айдан

Брыкалина Г.В.

I-е место

№ 6LS108199

 

11

Аудандық байқау «Өнеріміз саған – Қазақстан!»

Аудандық байқау

«Өнеріміз саған – Қазақстан!» "

Макухина Алёна

Ломаева Екатерина Валерьевна

II орын

 

 

12

«Абай оқулары»

Аудандық байқау

«Tagylym.kz» Республика мұғалімдеріне арналған ғылыми-инновациялық әдістемелік орталығы

Аблеева Камила

Напуухаан Айнур

I орын

№ТРI-1-00106

 

13

«Абай оқулары»

Аудандық байқау

«Tagylym.kz» Республика мұғалімдеріне арналған ғылыми-инновациялық әдістемелік орталығы

Макухина Алёна

Напуухаан Айнур

I орын

№ТРI-1-00107

 

14

Республикалық конкурс

«Новогодняя сказка»

Республикалық балаларға арналған шығармашылық орталығы

Danishpan

Брыкалин Мирон

Тюлепер-генова Г.Н

 Диплом            I орын

№ 0019629

 

15

Аудандық байқау

«Әжем, анам,және мен»

Аудандық байқау

«Әжем, анам, және мен»

2024 г

Акмамбаева Айлин

Напуухаан Айнур

 Грамота       II орын

№0000II

 

16

МАРОИПН «Менің Қазақста-ным»

MAROIPN Білім және педагогикалық ғылымдарды дамытудың халықаралық академиясы

2024

Слепцов Кирил

Брыкалина Г.В.

Диплом            I орын

 

17

Аудандық конкурс  «Жаңа жылдық ойыншық- ескі заттың екінші өмірі»

«Новогодняя Красавица»

2023 год

Брыкалин Мирон

Кенжигалиева Г.Е.

Грамота

II орын

 

18

Аудандық байқау «Жаңа жылдық ойыншық- ескі заттың екінші өмірі»

«Самый сказочный персонаж»2023г

Мациева Малика

Тюлепер-генова Г.А.

Грамота

II орын

 

19

Аудандық конкурс

 «Жаңа жылдық ойыншық- ескі заттың екінші өмірі»

«Самый лучший сказочный персонаж» 2023 жыл

Мурзабеков Муслим

Жабняк И.В.

Грамота

 II орын

 

20

Аудандық байқау «Жаңа жылдық ойыншық- ескі заттың екінші өмірі»

«Самая экологическая игрушка»2023г

Третьяк Полина

Жабняк И.В.

Грамота

 I орын

 

21

Аудандық байқау «Жаңа жылдық ойыншық- ескі заттың екінші өмірі»

«Новогодняя красавица»2023г

Мурзабе-кова Айша

Кенжигалиева Г.Е.

Грамота III    орын

 

22

Аудандық байқау «Жаңа жылдық ойыншық- ескі заттың екінші өмірі»

«Самая оригинальная новогодняя игрушка»2023г

Акмамбаева Аяна

Сыздыкова Н.В.

Грамота I орын

 

23

Аудандық байқау «Ғарыш күні»

Ғарыштың таңғажайып әлемі , сәуір 2024 год

Рыкова Тамила

Сыздыкова Н.В.

Грамота I орын

№000028

 

24

Аудандық байқау «Ғарыш күні»

«Мен ғарышкер боламын» апрель 2024 год

Литвяков Владимир

Жабняк И.В.

Грамота II    орын

№000033

 

25

Аудандық байқау «Ғарыш күні»

«Мен ойлаған ғарыш әлемі, апрель 2024 год

Ниценко Алена

Жабняк И.В.

Грамота III    орын

№000035

 

26

Аудандық байқау

«Ана тілі арың бұл»

«Үздік аға топ орындаушысы» 2023г

Домбровский Илья

Ломаева Е.В.

Грамота I орын

 

27

«Alash Star»

Alash Star «Көркем сөз» 2024 год

Аблеева Камила

Напуухаан Айнур

Диплом  I орын

                     

 

 

Педагогтердің  2023-2024 жылдардағы жетістіктері

Іс-шараның атауы

Күні мен орны, іс-шара туралы қысқаша ақпарат

Қатысушының аты-жөні

Нәтиже

1

«Білім берудегі инновациялар: заманауи педагогикалық тәжірибелер мен технологиялар»

5.10.2023 Астана. «Білім берудегі инновациялар: халықаралық ынтымақтастық траекториялары» халықаралық форумы

Жабняк  Ирина Валериевна

Сертификат

2

«Мектеп жасына дейінгі баланың танымдық қасиеттерін дамыту арқылы әр сабақтың тиімділігі» атты республикалық семинар

4 академиялық. сағат

29.01.2023г . г Алматы.  Қазақстандық қайта даярлау және біліктілікті арттыру орталығы.

Жабняк Ирина Валериевна

Сертификат № 013634

3

Республикалық олимпиада «Абайтану»

Республикалық олимпиада «Абайтану» Астана 2023г номинация «Үздік сабақ презентациясы»

Жабняк Ирина Валериевна

Сетификат № ММ-00104

Диплом  Бас Жүлде №ММ-001064

Алғыс хат № МJ -002769

4

«Дарындар әлемі» халықаралық білім порталы

«Менің сүйікті мұғаліміме» халықаралық байқауы 2023, «Сәндік-қолданбалы шығармашылық» номинациясы

Сыздыкова Наталья Валерьевна

Диплом

№0033341

5

«Сиқыр өз қолыңмен» халықаралық қашықтық байқауы

03.11.2023 г «Дарындар әлемі» халықаралық зияткерлік-білім беру порталы

Ломаева Екатерина Валерьевна

Диплом

6

Республикалық онлайн- конкурс «Золотая осень»

Алматы қалалық «Qazag Qogam» жалпы білім беру қоры

Брыкалина Галина Владимировна

Алғыс хат №250054

7

«Ұстаз әлемі» республикалық ғылыми-әдістемелік журналында жариялануы

Астана қаласы

Брыкалина Галина Владимировна

Сертификат №0001482 тираж№11 (1)-23  Алғыс хат №0001482

8

Аудандық байқау

Аудандық байқау

«У  ПДД каникул нет!»

Жабняк И.В.

Алғыс хат 2023г

9

Республикалық қашықтық олимпиадалар орталығы

Онлайн конкурс «Занимательная математика»

Брыкалина Галина Владимировна

Грамота

№6LS108199

10

Білім беру және педагогикалық ғылымдарды дамытудың халықаралық академиясы

«PedStart 2023» Республикалық қашықтық педагогикалық олимпиадасының жеңімпазы

Ломаева Екатерина Валерьевна

Диплом II степени  РЕГ№ 037

11

Аудандық байқау «Өнеріміз саған – Қазақстан!»

п.Аршалы 2023 г

Ломаева Екатерина Валерьевна

Алғыс хат

12

Аудандық байқау

Аудандық байқау

«У  ПДД каникул нет!»

Брыкалина

Галина Владимировна

Алғыс хат 2023г

13

Республикалық байқау

«Новогодняя сказка»

 Danijhpan балаларға арналған республикалық шығармашылық орталығы

Тюлепер-генова Галина Алексеевна

Диплом

№0010966

14

МАРОИПН «Менің Қазақстаным»

МАРОИПН Білім және педагогикалық ғылымдарды дамытудың халықаралық академиясы 2024жыл

Брыкалина Г.В.

Диплом          

 I орын

15

Аудандық байқау «Жаңа жылдық ойыншық- ескі заттың екінші өмірі»

«Новогодняя Красавица»2023 жыл

Кенжигалиева Г.Е.

Грамота II орын

16

Аудандық байқау «Жаңа жылдық ойыншық- ескі заттың екінші өмірі»

«Самый сказочный персонаж» 2023 жыл

Тюлепергенова Г.А.

Грамота II орын

17

Аудандық байқау «Жаңа жылдық ойыншық- ескі заттың екінші өмірі»

«Самый лучший сказочный персонаж»2023г

Жабняк И.В.

Грамота II орын

18

Аудандық байқау «Жаңа жылдық ойыншық- ескі заттың екінші өмірі»

«Самая экологическая игрушка»2023г

Жабняк И.В.

Грамота I орын

19

Аудандық байқау «Жаңа жылдық ойыншық- ескі заттың екінші өмірі»

«Новогодняя красавица»2023 год

Кенжигалиева Г.Е.

Грамота III орын

20

Аудандық байқау

«Жаңа жылдық ойыншық- ескі заттың екінші өмірі»

«Самая оригинальная новогодняя игрушка» 2023 год

Сыздыкова Н.В.

Грамота I орын

21

Аудандық байқау «Әжем, анам,және мен»

Районный конкурс «Әжем, анам,және мен» 2024 год

Напуухаан Айнур

 Грамота  II орын

№0000II

22

«Институт раннего развития детей»

Челлендж «Барлығына рақмет»

Жабняк Ирина Валериевна

Алғыс хат

23

Академия педагогов России и стран СНГ

Мастер класс «Мнемотехника для детей»

Жабняк Ирина Валериевна

СЕРТИФИКАТ

24

Аудандық байқау «Ғарыш күні»

Ғарыштын танғажайып әлемі , апрель 2024

Сыздыкова Н.В.

Грамота I орын

№000028

25

Аудандық байқау  «Ғарыш күні»

«Мен ғарышкер боламын» апрель 2024

Жабняк И.В.

Грамота II орын

№000033

26

Аудандық байқау «Ғарыш күні»

«Мен ойлаған ғарыш әлемі, апрель 2024 год

Жабняк И.В.

Грамота III орын

№000035

27

Аудандық байқау «Ана тілі арын бұл»

«Үздік аға топ орындаушысы» 2023 год

Ломаева Е.В.

Грамота I орын

28

Аудандық байқау «Мектепке дейінгі ұйымның үздік педагогы – 2024»

«Өнерлі педагог»  Аршалы 2024 год

Сыздыкова Н.В.

Диплом №000055

29

«Заманауи білім беру: проблемалар, тенденциялар және стратегиялар» атты жаңашыл педагогтардың республикалық форумы

Форум жұмысында білім беру үдерісін дамытудың өзекті мәселелері мен тенденцияларын зерттеуге улес қосып, кәсіби педагогикалық тәжірибесімен бөліскені үшін берілді  Астана 26-27  наурыз 2024 жыл

Жабняк И.В.

Сертификат

 

№RE-С – II - 340

30

 Жаңашыл педагогтардың республикалық форумы «Современное образование: проблемы, тренды и стратегии»

Форум жұмысында білім беру үдерісін дамытудың өзекті мәселелері мен тенденцияларын зерттеуге улес қосып, кәсіби педагогикалық тәжірибесімен бөліскені үшін берілді  Астана 26-27  наурыз 2024 жыл

Ломаева Е.В.

Сертификат

 

№RE-C – II - 480

31

«Alash Star» халықаралық шығармашылық таланттар байқауы

«Alash Star» «Көркем сөз» 2024

Напуухаан Айнур

Грамота 1 орын

 

Педагогикалық ұжымды біріктіру және педагогикалық шеберлікті арттыру бойынша жұмыс.

2023-2024 оқу жылында бірлескен мерекелер ұйымдастырылды, сенбіліктерге қатысу, облыстық жарыстарға дайындық, бірлескен демалыс, мерекелік іс-шаралар, даулы жағдайларды шешу, педагогикалық жағдаятты модельдеу және шешу, дөңгелек үстелдер өткізілді.

Өткізілген іс-шара: «Күз гүл шоғы», «Күз сыйлары», Тәуелсіз Қазақстанымыз» атты суреттер мен қолөнер көрмесі; «Қыс ертегісі»; «Космонавтика күні», «Көктем қызыл!»; «Анаға тосын сый», «Есімізде, мақтан тұтамыз!».

 Мереке және ойын-сауық: «Білім күні», «Түрлі-түсті күз», «Тілдер күні», «Аяз атаның туған күні», «Аяздан қорықпаймыз», «Анаға тосын сый» спорт фестивалі; «Наурыз ел бойынша жүріп жатыр» «Біз ғарышқа дайындаламыз», «Біздің қорғаушылар», «Есімізде, мақтанамыз!»; (барлық топтар үшін) «Қош бол, балабақша» (дайындық тобы). «Қуаныш, достық және жылулық - бізге жаз келді!»

- Экологиялық серуендер мен экскурсиялар (жоғары және орта топтар, кіші топ). Аспалы құстарды қоректендіргіштер. – «Қыста құстарға жем бер» акциясы. Барлық топтарда ата-аналармен жұмыс жоспарына сәйкес жұмыстар жүргізілді. «Баланы балабақшаға қалай дайындау керек» тақырыбында кеңестер берілді. «Әдепті бала тәрбиелеу сыры», «Шығу тәсілдері».

Жұмысты ұйымдастыру бойынша мектепке дейінгі мекеме келесі нәтижелерге ие:

1. Жоспарланған іс-шаралар: ата-аналармен жұмыс, әкімшілік-шаруашылық жұмыс, басшымен кездесу.

 2. «Қазақстан Республикасындағы Тілдер туралы» Заңын іске асыруда көзделген іс-шаралар өткізілді, «Қазақстан Республикасының Тілдер апталығына», «Қазақстан Республикасындағы Тілдер күніне» арналған мерекелік және тақырыптық сағаттар өткізілді. Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті», Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні (желтоқсан) Наурыз мерекесінде барлық топтарда мерекелік іс-шаралар өткізілді.

3. Тәжірибелік сабақтар: педагогикалық кеңестер, мұғалімдермен ашық сабақтар оқу жылына жоспарланған және жоспар бойынша толық көлемде өткізілді.

4. 2023-2024 оқу жылына жоспарланған тапсырмалар толығымен орындалды.

- Тәуелсіздік күніне арналған ертеңгілік (орта және мектепалды даярлық топтары үшін)

- Жаңа жыл мерекесіне арналған ертеңгіліктер (барлық топтар үшін).

- 8 наурыз Халықаралық әйелдер күніне арналған ертеңгіліктер (барлық топтар үшін)

 - Наурыз мерекесіне арналған ертеңгіліктер (барлық жас топтары үшін) - Отан қорғаушылар күніне арналған тақырыптық сағаттар (ересек топтар)

- Жеңіс күніне арналған тақырыптық сағаттар (кіші топтар үшін) - Қазақстан халқының бірлігі күніне арналған «Қазақстан-достық елі-Қазақстан-достықтың елі» тақырыптық сағаттары (барлық топтар үшін).

- жыл бойына жоспарланған барлық ойын-сауық іс-шаралары өткізіліп, әр мұғалім жоспар бойынша кәсіби деңгейін арттырып, өз бетінше білім алу жоспары бойынша жұмыс жүргізді, тиісті әдебиеттер зерттелді, интернет желісі белсенді пайдаланылды, барлық облыстық байқауларға қатысты. және семинарлар.

 

 

 

 

 

Ата-аналармен жұмыс

Ата-аналармен жұмыс жасағанда баламен достық, сенімді қарым-қатынасты қалыптастыруға көп көңіл бөлінді. Жұмыстың әртүрлі формалары қолданылды (кеңес беру, әңгімелесу, постерлік ақпарат).

 Балабақшада ата-аналарға педагогикалық және құқықтық тәрбие беру мақсатында ата-аналар жиналысы, кеңестер, ашық есік күндері өткізіледі. Барлық топтарда материалдары үнемі өзгеріп тұратын стендтер бар.

 Диагностикалық жұмыстар жоспарланған жоспар бойынша, сонымен қатар әкімшіліктің, мұғалімдердің, ата-аналардың сұраныстарына сәйкес жүргізілді.

Оқу жылының басында жаңадан келген балалардың (15 бала) балабақша жағдайына бейімделуі бақылауға алынды. Олардың әрқайсысына бейімдеу парағы берілді. Бейімделу парақтарын талдау балалардың 66%-ында мектепке дейінгі мекемеге бейімделудің жеңіл түрі, 34%-ында бейімделудің орташа түрі бар екенін көрсетті (1-сурет).

1-сурет

Тәрбиеленушілерді балабақша жағдайына бейімдеу

2023-2024 оқу жылында

 

Бейімделу деңгейі орташа балалар көбінесе ауру немесе басқа себептермен мектепке дейінгі мекемелерге бармайды, соның салдарынан бейімделу кезеңі ұзарады. Тәрбиешілер мен ата-аналарға «Балалардың мектепке дейінгі мекемеге бейімделуі» тақырыбында кеңес өткізілді.

Мектепке баратын мектеп жасына дейінгі балалары бар мектепалды даярлық топтарында балалардың мектепте оқуға психологиялық дайындығының деңгейі А.Керн, Дж.Йрасектің «Мектептің жетілуінің индикативті тесті» әдістемесі арқылы зерттелді.

 Сауалнамаға қатысқан 13 бітірушінің: 10 бала (76,9%) жүйелі оқуды бастауға дайын және психомоторлық дамудың жетілген деңгейіне ие. 3 баланың (23,07%) мектепке дайындық деңгейі орташа.

Баланың ішкі позициясын анықтауға арналған әңгіме балалардың танымдық қызығушылықтары, мотивациялық дайындығы жоғары және оқушы рөлін қабылдауға дайын екенін көрсетті.

«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі жанындағы «Анар станциясы «Құлыншақ» бөбекжай-балабақшасы» мемлекеттік қазыналық кәсіпорнының балабақшасының сабақтастығы» және «Анар станциясының жалпы орта білім беретін мектебі» МКҚК

 

Жұмыстың мақсаты: педагогикалық процеске тұтас, дәйекті және перспективалық сипат бере отырып, мектепке дейінгі және бастауыш мектептегі білім беру кезеңдерінде балаларды дамытудың бірыңғай желісін жүзеге асыру; мектеп жасына дейінгі балалардың мектепке деген оң көзқарасын тәрбиелеу.

Міндеттері: балабақша мен бастауыш мектепте тәрбиелеу, оқыту және дамыту мақсаттарын үйлестіру; мектепалды даярлық тобында және бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың жалпы тәсілдерін әзірлеу; жалпы жас ерекшеліктерін ескере отырып, балабақша мен мектептегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың нысандары мен әдістерін жетілдіру.

Нәтиже: мектеп жасына дейінгі балалардың мектепке кейінгі сәтті бейімделуі.

Мектепке бару – бала өміріндегі бетбұрыс. Бұл процесті балаңыз үшін қалай ауыртпалықсыз етуге болады? Бұл жерде балабақша мен мектеп арасындағы тығыз байланыс үлкен көмек болады.

Барлық жұмыстар үш негізгі бағыт бойынша жүргізілді:

балалармен және ата-аналармен ұйымдастыру жұмыстары;

әдістемелік жұмыс;

түзету және дамыту жұмыстары.

 

БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС. Жыл бойы балалармен жұмыс мектеп жасына дейінгі балаларды «мектеп» ұғымымен таныстыруға бағытталған. Балалар білді: мектеп деген не? неге мектепке бару керек? бұл мұғалім кім? Сабақ, үзіліс деген не? және т.б.

Балалардың тұрақты қызығушылығын сақтау үшін біз әртүрлі жұмыс түрлерін қолдандық:

 Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті. Мектеп туралы әңгімелесу. «Мектеп» картинасын және мектеп тақырыбына иллюстрацияларды тексеру. Мектепке, мектепке, кітапханаға экскурсия. Бұл экскурсиялар оқушыларымыздың қуанышын, таңданысын, қуанышын және мектепте оқуға деген құштарлығын оятады. Балалардың мектеп өмірі туралы көркем әдебиеттерін оқу, талдау, тақпақ жаттау. Мақал-мәтелдермен таныстыру. Мектеп құралдарын қарап, олар туралы жұмбақтар сұрау. Мектеп тақырыбы бойынша ауызша және дидактикалық ойындар. «Мектеп» рөлдік ойыны.

Бұл жұмыстың нәтижесі мектеп жасына дейінгі балалардың мектептегі білімге деген қызығушылығының, оқуға деген ынтасының пайда болуы, мектеп пен мұғалімге деген оң көзқарасының қалыптасуы болды. Балаларды мектепке сәтті дайындау үшін біз математика дәптерінде жеке жұмыс жүргіземіз және балаларға қағаз бетінде шарлауды үйретеміз.

АТА-АНАМЕН ЖҰМЫС. Осы жыл бойы болашақ бірінші сынып оқушыларының ата-аналарымен жүргізілген жұмыс ата-аналарды балаларын мектепке қалай дайындау керектігін үйретуге бағытталған. - «Жақын арада мектепке» папкалары пайдалы ақпаратты таба алатын топтардағы ата-аналар үшін арнайы жасалды.

 Жыл бойы ата-аналарға «Баланың мектепке бейімделуіндегі қиындықтар және оларды жеңу жолдары», «Мектепке дайындық дегеніміз не?» тақырыптарында кеңестер және «Болашақ бірінші сынып оқушысының портреті» парақшалары ұйымдастырылды.

«Балабақша-балабақша-мектеп» жүйесіндегі әдістемелік жұмыс тәрбиешілер, педагогтар, балалар мен ата-аналар арасындағы жемісті ынтымақтастыққа бағытталды. Мектеп мұғалімдері балабақшада қолданылатын жұмыс формалары мен әдістерімен тереңірек танысуға, мектепке дейінгі мекеме жұмыс істейтін бағдарламаның негізгі талаптарын білуге ​​және өздерінің болашақ бірінші сынып оқушыларын таныс ортада көруге мүмкіндік алды. Балабақша тәрбиешілері мен бастауыш сынып мұғалімдері үшін бірлескен іс-шаралар ұйымдастырылып, өткізілді: Мектепалды даярлық тобы педагогтарының бастауыш сынып мұғалімдерімен тәрбие жұмыстары бойынша алдын ала кездесуі өткізілді. Әр тарап жұмыс формалары мен әдістерімен танысу мақсатында өз ұсыныстары мен ұсыныстарын білдірді. Мектепке дейінгі мекемеде ашық есік күндері және ойын сәттерінің ашық көріністері өткізілді. Педагогтар балабақшаның мектепалды даярлық тобында сабақтарға және ата-аналар жиналысына қатысуға мүмкіндік алды.

24 сәуірде «Анар станциясы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ мен біздің «Құлыншақ» бөбекжай-бақшасы» мемлекеттік коммуналдық мемлекеттік мекемесі арасында сабақтастық аясында қорытынды кіріктірілген ашық сабақтар өткізілді.

«Гүлдер» даярлық тобында педагог санатты мұғалім – модератор Галина Владимировна Брыкалина мен санатсыз мұғалім Екатерина Валерьевна Ломаеваның жетекшілігімен «Қазына іздеуде» атты математика негіздері бойынша сабақ өткізілді.

Қонақтар «Анар станциясының жалпы білім беретін мектебі» КММ-нен, бастауыш сынып мұғалімі Кишкимбаева Ақерке Отданқызы мен мектепалды даярлық мұғалімі Лунева Анна Александровна шақырылды.

Сабақ қызықты ойын әрекеті ретінде құрылды, онда балалар әртүрлі тапсырмаларды орындады. Сабақ барысында мұғалімдер түрлі әдіс-тәсілдерді (тосын сәттерді, жұмбақтарды, бейнелеу тәсілдерін – сандарды, тапсырма карточкаларын қолдануды) қолданды) ойластырды.

Балалардың назарын аудару үшін аппликация арқылы «Кілем – ұшақ» ойындары ойналды (қағазға бағдарлау). Сандық үйшіктерді пайдаланып «Адасқан сандарды тап». «Есептер мен мысалдарды шешу және құрастыру» динамикалық үзіліс пен «Санау» музыкалық ойынын қамтыды.

Сабақ барысында балалар өздерінің барлық білімдері мен дағдыларын көрсетті. Балалар санады, реттік және сандық санауды, геометриялық фигураларды, апта күндерін, айларды және жыл мезгілдерін біріктірді.

Педагог Кишкимбаева Акерке Отдановна балалар мен ұстаздарға қонақжайлылық пен жақсы дайындық үшін алғысын білдірді. Шолуда бастауыш сынып мұғалімдері көбірек дәлелдемелерді қосуды ұсынды және сабақтың жағымды жақтарын атап өтті: мұғалім мен балалар арасындағы тамаша қарым-қатынас, мұғалімнің сөзі жақсы жеткізілді, балалардың белсенділігі мен қызығушылығы жоғары болды, мұғалімнің бейімделу қабілеті. «кері байланысты» ескере отырып курс.

Маған балалардың белсенділігі, тапсырмаларды орындауы, ауызша жұмысты практикалық тапсырмалармен алмастыруы қатты ұнады. Олардың пікірінше, оқу іс-әрекетінде балалар мектепке дайындығының жақсы деңгейін көрсетті.

 

Ата-аналармен өзара әрекеттесу жүйесін талдау

Бала күтімі орталығының негізгі серіктесі баланың ата-анасы (заңды өкілдері) болып табылады. Баланың тұлға болып қалыптасуындағы отбасының рөлі бастапқы және шешуші болып табылады. Мектеп өз кезегінде баланың мүмкіндіктерін іске асыру және қабілеттерін дамыту үшін оған көмек көрсетуге тырысады. Сондықтан да, біздің мектепке дейінгі мекеменің қызмет бағыттарының бірі ата-аналар мен балабақшалардың өзара әрекеттесу және баланың дамуы мәселелерін шешуде, біртұтас тәрбие кеңістігін құруда: балабақша – отбасын құру болып табылады. Сонымен бірге келесі міндеттер шешілді:

 оқушылардың отбасыларымен серіктестік орнату;

 балаларды дамыту мен тәрбиелеу үшін күш біріктіру;

 өзара түсіністік, өзара қолдау, мүдделер қауымдастығы атмосферасын құрды.

Ата-аналармен өзара іс-қимыл жылдық жоспарға сәйкес жүргізілді. Отбасылардың әлеуметтік төлқұжаттары толтырылып, мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі мектепке дейінгі білім беру сапасына қанағаттанушылық деңгейі анықталды.

Ата-аналармен жұмыс жасаудың жетекші бағыты отбасылық газеттер, стендтер, бұқаралық ақпарат құралдары арқылы ақпарат алмасу болып қала береді.

 Ата-аналар «Қысқы ертегі», «Көктем қызыл», «Космонавтика күні!» атты көрме байқауларына белсенді қатысты.

 Барлық қатысушылар мерекелерде немесе ата-аналармен бірлескен іс-шараларда ұсынылатын сертификаттар мен алғыстармен марапатталды.

Ата-аналардың «Біз табиғатпен доспыз – бізге қоқыс керек емес!» акциясына қатысуын ерекше атап өткім келеді. Ата-аналар балаларымен бірге балабақшаның ойын алаңы мен аумақтарын пайдаланылған материалдардан жасалған қолөнер бұйымдарымен безендіріп, белсенді түрде балаларды өз үйлерінің айналасын тазалауға қатыстырды.

Оқу жылының соңында жүргізілген «Балабақша жұмысы туралы сіздің пікіріңіз» сауалнамасының нәтижелері ата-аналардың балабақша қызметкерлерінің жұмысына оң баға бергенін көрсетеді. Алынған мәліметтерден ата-аналардың балабақша жұмысына оң баға беретіні, балаларының мекемеде болуына көңілі толатыны, жүйелі және жүйелі түрде жүргізіліп жатқан педагогтардың жоғары білікті жұмысын атап өткені анықталды. Бірақ олар балалардың денсаулығын жақсарту жұмыстарын жақсарту қажет деп есептейді.

 

 

Оқушылардың отбасымен қарым-қатынастың әртүрлі формалары ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыруға ықпал етті. Балабақша өміріне деген тұрақты қызығушылық күшейді.

Балабақшаның 2023-2024 оқу жылындағы қызметін талдау мекеменің тұрақты жұмыс істеу деңгейінде екенін көрсетті.

Жылдағы басқару орталығының қызметінде ең табысты болып келесі көрсеткіштерді анықтауға болады:

1. Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы оң динамика;

2. Балалардың мектепке дейінгі білім беру бағдарламасын табысты меңгеруі;

3. Ата-аналардың мектеп қызметіне оң баға беруі;

4. Мектепке дейінгі тәрбиешілердің шығармашылық белсенділігі мен бастамасының жоғары деңгейі.

Білім беру қызметін талдау келесі бағыттар бойынша жұмысты жалғастыру қажеттілігін көрсетті:

  Мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық және психикалық дамуының жоғары деңгейіне жету үшін денсаулығын нығайтудың жолдары мен әдістерін жетілдіру:

  Инновациялық технологияларды меңгеру бағытында мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін дамытуды жалғастыру.

  Ата-аналарды бірыңғай білім беру кеңістігіне тарту бойынша жұмысты жалғастыру: серіктестік орнату.

Қызметкердің қызметін талдау негізінде 2022-2023 оқу жылында бөбекжай-балабақша тұрақты жұмыс істегенін айта аламыз. Қол жеткізілген нәтижелер алға қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес келеді және педагогикалық ұжымды қанағаттандырады.

Жалпы, ұжым жұмысы оң нәтижелермен ерекшеленеді, мұғалімдердің кәсіби шеберлігі одан әрі артып, материалдық-техникалық, нормативтік-құқықтық және әдістемелік базасы үнемі жаңартылып отырады. Мұғалімдердің кадрлық әлеуеті балаларды тәрбиелеу, дамыту және оқыту мәселелерін толық шешуге мүмкіндік береді. Ата-аналардың балаларының тәрбиесі мен оқуының нәтижесіне ризалығы жоғары.

Просмотров: 1063


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст