Білім беру қызметінің қысқаша мазмұны
көркем – эстетикалық даму бойынша 4-5 жастағы балалар үшін
"Көңілді краб" тақырыбындағы Аппликация
Мақсаты: геометриялық фигуралардан (шеңберлерден) құрастыру қабілетін дамыту.
Тапсырмалар:
* Жеке элементтерден (шеңбер, жартылай шеңбер) шаянның үйлесімді бейнесін жасау, бірнеше бөліктен тұратын суреттердің нұсқаларын жасау, Композициялық негізде әдемі орналастыру қабілетін дамыту.
* Элементтерді Мұқият желімдеу арқылы жаттығу.
* Пішін мен пропорция сезімін дамыту.
* Табиғатқа эстетикалық қатынасты тәрбиелеу.
Материалдар:
* Майлықтар дымқыл, құрғақ
* Желім қарындаш
* Қызғылт сары, сары, көк түсті қағаз
* Қара киізден жасалған қалам
Сабақ барысы
Сәлеметсіздер ме балалар! Экрандағы суретке қараңыз. Айтыңызшы, бұл суретте кім бейнеленген? (кідірту)
Балалар, суретте краб бейнеленген!
Көк теңізде, су бағанында,
Тастардың астында краб тұрады.
Шаян қонақтарға өте қуанышты емес,
Ол өзен шаянының ағасы.
Міне, ол! Қараңызшы, қайсысы?
Сол қатерлі ісік, бірақ қатерлі ісік теңіз.
Шаянды мұқият қарастырайық. Оның денесі қатты қабықпен жабылған. Шаянның тырнақтары қайшы сияқты күшті, өткір. Шаяндар көп нәрсені істей алады: түбінде бүйірден жүгіру, жартастардың тік беткейлеріне көтерілу, ал егер олардан су құлап кету қаупі төнсе, түнде жағажайда серуендеу, бірақ олар өте құлықсыз және өте ыңғайсыз жүзеді.
Бүгін біз қағаздан Көңілді краб жасауға тырысамыз.
Суретке қарап, шаянның денесі қандай геометриялық пішінге ұқсайды? (кідірту) шаянның денесі шеңберге ұқсайды.
Краб аппликациясын жасау үшін бізге қажет: 1 үлкен қызғылт сары шеңбер, орташа мөлшердегі 4 қызғылт сары шеңбер.
Жұмысқа кіріспес бұрын саусақтарымызды езіп алайық.
"Краб" саусақ гимнастикасы Е.С. Железнова.
Жел соғып, үрлейді,
Пальма ағашын бүйіріне қарай шайқайды.
Ал пальма ағашының астында шаян отырады
Және тырнақтарды жылжытады.
Су үстіндегі шағала ұшады
Және ол балық үшін сүңгіп кетеді.
Ал пальма ағашының астында шаян отырады
Және тырнақтарды жылжытады.
Тереңдікте су астында
Қолтырауын түбінде жатыр.
Ал пальма ағашының астында шаян отырады
Және тырнақтарды жылжытады.
Ал пальма ағашының астында шаян отырады
Және тырнақтарды жылжытады. Қолдар үстелдің үстінде, шынтақтарына тіреледі. Қолдар негіздермен бір-біріне басылады, саусақтар жайылады (пальма тәжі). Біз шынтағымызды көтермеуге тырысып, қолымызды әр түрлі бағытта шайқаймыз
Алақандар үстелге жатып, бүйір бөліктерімен бір-біріне басылады. Саусақтар бүгілген, жайылған (тырнақтар). Біз оларды жылжытамыз.
Алақандар бас бармақтармен жалғанған, қалған саусақтар қысылған, бүйірлерге (қанаттарға) жайылған; оларды ауада "қол бұлғау"
Алақандар жабық және сәл дөңгелектенеді; біз толқын тәрізді қозғалыстар жасаймыз
Алақандар үстелге жатып, бүйір бөліктерімен бір-біріне басылады. Саусақтар бүгілген, жайылған (тырнақтар). Біз оларды жылжытамыз.
(Алақандар негіздермен бір-біріне басылады; саусақтар бүгілген (тістер). Артқы жағында жатып
Аппликацияны орындауға кірісейік.
1. Біз көк түсті қағазды аламыз, оны көлденең күйде алдымызға қоямыз.
2. Біз сары қағаз жолағын аламыз, оны бөліктерге бөліп, желіммен жабыстырамыз және парақтың төменгі жағына жабыстырамыз. Бұл құм болады.
3. Біз қызғылт сары түстің үлкен шеңберін аламыз, оны екіге бүктеп, желіммен жағып, ортасына жабыстырамыз.
4. Шеңбердің жоғарғы жағына екі жағынан жолақтар салыңыз.
5. Шеңбердің жоғарғы жағына, жолақтарға біз екіге бүгілген 2 сарғыш кішкентай шеңберлерді жабыстырамыз. Әрі қарай, біз көзді желімдеп, аяғымызды жайып тастаймыз.
Балалар, қараңдаршы, бізде қандай әдемі қосымшалар болды!
* Балалар, айтыңызшы, біздің аппликацияда кім бейнеленген?
* Оларды жасау үшін бізге қандай материалдар қажет болды?
* Балалар, сізге ең қиын нәрсе не болды?
Балалар, бүгін бәріңіз жақсы жұмыс жасадыңыздар, сіздер үлкен жарайсыздар! Біз керемет крабдар алдық!