Сабақтың мақсаты:
Білім беру саласының міндеттері:
Жабдық:
1. Ақ А4 қағаз парағы боялған жирафпен түстер әр бала.
2. жалпақ банкалардағы қара гуашь әр бала үшін.
4. Әр балаға арналған майлықтар.
5. Суреттер
Мақсаты: позитивті құру көңіл-күй, дамуға ықпал ету ойын барысында қозғалыстар, балаларды ынталандыру білім беру қызметі.
Шаттық шеңбер:
Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек,
Көңілді боп жүрейік!
Өзі биік,сары дақтарды бар (жауаптар балалар)
- Балалар, жирафтар қандай? (үлкен, биік, ұзын, жылы дақтар және т. б.)
- Дұрыс!
- Балалар, ал ойнайық (ойын " Жирафта дақтар бар.»)
- Орындықтарға отыра қойыңдар
-Қараңызшы, бізге кім келді? (бұл жираф)
-Керіктің көңіл күйі қандай? (қайғылы)
- Ал неге көңіл күйі жоқ? (дақтары жоқ)
- Дақтарды салайық,керікке көмектесейік
- Бірақ сурет салмас бұрын қажет біздің саусақтарымызды дайындайық(саусақ гимнастика, балалар сөздері бірге сөйлеңіз тәрбиеші) :
Санайық жаңаша
Бір, екі, үш!
Желбіре жалауша,
Достықта біздің күш.
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Оларды атап шақырар,
Әрқайсысының аты бар.
Бас бармақ,
Балаң үйрек,
Ортан терек,
Шылдыр шүмек,
Кішкене бөбек.
Тәрбиеші: - Балалар, біз бүгін суретті қылқаламмен емес, саусақтарыңызбен!
Балалар, саусағымызды гуашьқа батырамыз және керікке дақтар саламыз (тәрбиеші бақылайды және көмектеседі).
Барлық жұмыстар ілулі тақтаға. - Балалар, тақтаға назар аударыңдаршы? Не өзгерді? ( керік көңілді)
-Ия,керіктің көңіл күйі көтерілді.Сесебі сендер керікке көмектестіңдер
- Қараңызшы, қандай әдемі керік
Керік сізге рахмет айтады.