30.01.2024
«Түрлі-түсті апта» жобасы
Аралас жас тобы
Сәйкестігі:
Мектеп жасына дейінгі балаға арналған заттың негізгі белгісі - түс. Түс баланың эмоционалдық саласына әсер етеді, көркемдік әрекет процесіне қатысады, көркемдік талғамды қалыптастырады. Түспен танысу оған қоршаған дүниенің заттары мен құбылыстарын толық және нәзік қабылдауға көмектеседі, бақылауды, ойлауды дамытады, сөйлеуді байытады.
Осыған байланысты түс сұлулығы сезімін және жалпы түс дәмін тәрбиелеуге болады және керек.
Жобаға қатысушылар:
Кіші топтың балалары, топ мұғалімдері.
Жоба бойынша жұмыс кезеңдері:
Дайындық кезеңі:
• Жобаның тақырыбын анықтау.
• Мақсаттарды тұжырымдау және міндеттерді анықтау.
• Жоба тақырыбы бойынша материалдарды таңдау.
• Жобаның негізгі кезеңіне жоспар құру.
Негізгі кезең:
Аптаның әр күні белгілі бір түске сәйкес келеді. Топтағы балалардың әрекеті де белгілі бір бояуға бағынады.
• Дүйсенбі – сары күн.
• Сейсенбі – көгілдір күн.
• Сәрсенбі – қызыл күн.
• Бейсенбі – жасыл күн.
• Жұма – түрлі-түсті күн.
Балалармен жұмыс жасағанда мен келесі әдістерді қолданамын:
1. Ойын әдістері.
Ойын әдістері оқу процесін қызықты етеді, сонымен қатар балаларды белсендіреді. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбие үрдісіне және өнімді шығармашылыққа тарту жолдары сан алуан, формасы ертегі және ойынға толы.
2. Көрнекі әдіс.
Балалардың көркемдік-эстетикалық талғамын дамыту мақсатында сабақтарымызда иллюстрацияларды пайдаланамыз.
3. Сөздік әдістер.
Жұмыстағы міндетті әдістер:
– көркем өрнек (өлеңдер, гүлдер туралы жұмбақтар, эстетикалық әңгімелер, сұрақтар, әңгімелер, т.б. пайдаланамыз)
4. Практикалық әдістер.
Процесс барысында дағдыларды дамытуға мүмкіндік беретін жаттығулардың әртүрлі түрлері қолданылады:
а) Еліктеушілік – орындаушылық (үлгіге сәйкес тапсырманы орындау).
ә) Шығармашылық жаттығулар. Бұл әдіс игерілген дағдыларды бекіту мен жетілдіруді қамтиды.