Управление образования                                                                       Акмолинской области        ГККП «Ясли-сад «Құлыншақ»      станции Анар при отделе образования     по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области»
                                                                                                              «Ақмола облысы білім басқармасының                                          Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің                       жаңындағы Анар станциясының                                      «Құлыншақ» бөбекжайы» мемелкеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны                                       

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ӘЖЕЛЕР МЕКТЕБІ Тақырыбы:"Лимон джемі"

14.02.2025

ӘЖЕЛЕР МЕКТЕБІ

Тақырыбы:"Лимон джемі"

Біздің балабақшада басталды

"Әжелер мектебі" жобасы бұл жобаның мақсаты балалардың отбасыларымен ынтымақтастық болып табылады, ата - аналар өз тәжірибелерін жас ұрпаққа береді , сол арқылы еңбекке деген сүйіспеншілік, дәстүрлерге, аға буын адамдарына деген құрмет тәрбиеленеді, жобаның барлық қатысушылары үшін эмоционалды-оң көзқарас қалыптасады, ал нәтиже-қуанышпен және соңына дейін орындалған жұмыс. "Гүлдер" тобының тәрбиеленушілері, педагогтар и.в.Жабняк, Н. В. Сыздықова - әжелермен бірлескен іс-шараларға қатысты.

Әжесі- Рыкова Тамиланың тәрбиеленушісі Кабиева Наталья Викторовнаның жетекшілігімен мастер-класс өткізілді

Мастер класс

мектепалды топта ұйымдастырылған білім беру қызметі

"Лимон джемі" тақырыбы

Мақсаты: лимонның адам денсаулығына пайдасын анықтау.

Тапсырмалар:

Білім беру:

балаларда экзотикалық жеміс - лимон, оның пайдалы қасиеттері мен адам өміріндегі маңызы туралы табиғи - ғылыми идеяларды қалыптастыру;

лимонның қасиеттері оның пайдасы туралы ақпарат алу қабілетін қалыптастыру, лимон қайнатуға арналған өнімдерді дайындау қабілетін қалыптастыру;

объектіні дәлірек сипаттау, болжам жасау және қарапайым қорытынды жасау, белсенді сөздікті байыту дағдыларын жетілдіру;

лимондарды қайнатуға дайындауда өз бетінше белсенділік пен бастамашылдықты үйрету;

балаларды алған білімдерін күнделікті өмірде іс жүзінде қолдануға шақыру;

Дамыту:

балалардың танымдық белсенділігін дамыту ;

балаларда іздеу-танымдық іс-әрекетке деген ұмтылысты дамыту;

қарым-қатынас дағдыларын дамыту;

ойлау белсенділігі мен шығармашылық қабілеттерін дамыту;

байқауды, қызығушылықты дамыту.

Тәрбиелік:

бірлескен іс-әрекет процесінде балалар ұжымында достық қарым-қатынасты тәрбиелеу;

эстетикалық сезімдерді, мейірімділікті тәрбиелеу;

өз денсаулығына ұқыпты қарауға тәрбиелеу.

Әдістері мен әдістері:

Сананы қалыптастыру әдістері: әңгімелесу, түсіндіру (түсіндіру және көрсету).

Қызметті, қарым-қатынасты, мінез-құлық тәжірибесін ұйымдастыру әдістері: кеңес, сенім.

Ауызша әдістер-әңгімелер, көркем сөз;

Ауызша әдістер-түсіндіру, түсіндіру;

Көрнекі әдістер мен әдістер – орындау тәсілдерін қарастыру, еске салу.

Алдын ала жұмыс:

эксперименттік қызметті жүргізу кезінде қауіпсіздік техникасы бойынша әңгімелесу (қауіпті заттармен жұмыс істеу кезінде);

Балалардың денсаулығы туралы әңгіме;

экзотикалық жемістер туралы әңгіме.

Жабдық: кейіпкер Лимон, жаңа лимон, қант, табақтар, компьютер, динамиктер, "лимонад жаңбыры" әні бар аудиожазба ,банкалар ,дренажға дейін, пышақтар, науа, лимон ағашының сурет схемасы, қасықтар, балаларға арналған алжапқыштар.

Ұйымдастырылған білім беру қызметінің барысы:

Балалар, сіздермен қонаққа Сәлем жолдайық, бүгін бізде әже бар ....

Ал ол келді бүгін бізге көмектесу үшін және біз сәл кейінірек не білеміз

1. Кіріспе бөлім (Мотивация).

Тәрбиеші: қатар тұрайық – шеңбер бойымен!

Айталық-Сәлеметсіз бе, бір-біріңізге.

Біз сәлемдесуге жалқау емеспіз,

Барлығына сәлем және Қайырлы күн!

Егер бәрі күлсе,

Қайырлы таң басталады!

 Күтпеген жерден топқа қайғылы Лимон кіреді (костюм киген бала).

Тәрбиеші: Сәлеметсіз бе, Сіз кімсіз?

Лимон: Сәлеметсіз Бе! Міне, сіз мені де танымайсыз! Мен Лимонмын!

Тәрбиеші: Сіз сондай жарқын, әдемісіз және неге қайғырасыз?

Лимон: неге, неге? Өйткені мен қышқылмын, ешкімге керек емеспін! Міне, апельсин, мандарин, алмұрт бәрі жақсы көреді, бірақ мен емес!

Тәрбиеші: мүмкін емес! Менің ойымша, сіз қателесесіз.

Тәрбиеші: Балалар, мен сізге осы қызықты өсімдікпен танысып, лимонға оның қалай қателескенін айтуды ұсынамын. Біз бұл жемістің барлық құпияларын білеміз. Ал сіз, Лимон, біздің сабақта болыңыз тыңдаңыз!

Лимон: рахмет, жарайды, егер сіз маған айтсаңыз, мен сізге өте ризамын (өтеді, топқа отырады, (мұғалім сабақ барысында жүргізілген тәжірибелердің нәтижелеріне лимонның назарын аударады).

Тәрбиеші: экранға қараңыз.

Тәрбиеші: Лимон-цитрус тұқымдасының биік мәңгі жасыл ағашы, оның отаны Үндістан. Өсімдіктің биіктігі сегіз метрге жетуі мүмкін. Лимон өсетін жерде әрқашан жылы болуы керек.

Қараңызшы, балалар-біздің балабақшаның жанынан самал соғып, магниттік тақтадағы лимон ағашының макеті ұшып кетті.

Лимон ағашы қандай бөліктерден тұрады?

Кім біледі, ол қолын көтереді.

(Балалардың жауаптары-тамырлар, магистральдар, бұтақтар, жапырақтар, жемістер)

Оны ең төменгі жағынан жинайық.

"Сіз лимонды шеңберге айналдырасыз "музыкалық ойыны (балалар шеңберге тұрады)

Тәрбиеші: менің қолымда жаңа лимон бар. Лимонның құпияларын білу үшін біз сұраққа жауап беруіміз керек: қандай лимон? Сіз бір-біріңізге лимон беріп, ол туралы сөйлесесіз. Сіздің жауабыңыз "лимон" сөзінен басталуы керек (сары, сопақ, өрескел, қышқыл, жеуге жарамды, витаминді, пайдалы, шырынды)

"Сен айналасың лимон шеңбер бойымен,

жылдам, жылдам қолдар.

Кімде лимон қалды,

Ол қазір бізге айтады!»

Тәрбиеші: Жарайсыңдар!

2. Мақсат қою.

Тәрбиеші: сіз бұл жеміс туралы қаншалықты қызықты айттыңыз, бірақ бұл оның құпиялары емес.

Енді біздің медбике сізге қай лимон пайдалы екенін егжей-тегжейлі айтып береді.

Лимонды күн сайын кішкене бөлікке жеу арқылы біз иммунитетті күшейтеміз.

Лимон медицинада кеңінен қолданылады, оларды көптеген дәрі-дәрмектерге қосады.

Лимонда қандай витамин бар?

С дәрумені не үшін қажет? (балалардың жауаптары)

Лимон вирустар мен бактерияларды өлтіреді және адамдарға тұмау мен суықпен күресуге көмектеседі.

Арнайы өндірісте лимон ұнтағы – лимон қышқылы жасалады.

Лимон қышқылы сусындарға жағымды хош иіс береді. Лимон мен лимон қышқылы қандай сусындарға қосылады? (балалардың жауаптары)

Егер сізді масалар шағып алса, сіз бұл жерді лимонмен сүртуге болады және қышу өтеді.

- Ғалымдар лимон хош иісі иммунитетті ғана емес, көңіл-күйді де жақсартатынын анықтады. Сондықтан мен сізді музыкалық физикалық минутқа шақырамын.

Музыкалық физикалық минут

"Міне, біздің лимон осындай" (тұр)

Жеміс өте қышқыл, қышқыл (қолдар белбеуде)

Тұтқалар, тұтқалар, достар (шұлықтарға созылды)

ал лимондарды жинаңыз, достар (шапалақ)

Жел бұтақтарды шайқайды, осылайша шырша (қолдарыңызбен шайқаңыз)

Ал лимон қашып кетеді, осылай жеді (айналды)

Мен лимонды тез жинадым-бір, екі, үш. (орнында секіру)

Және балаларға көрсетті (қимыл)

Тәрбиеші: сіз қандай көңіл-күйдің керемет болғанын сезесіз!

Лимон қайнату да өте пайдалы.

 Сіз джемнің не екенін білесіз бе?

Балалар: Джем-қантпен қайнатылған жемістер немесе жидектер.

Енді әже бізге тамақ ішіп ,джемнің не екенін айтады.

Әженің әңгімесі....

Әже: осы таңғажайып жемістен өз джеміңізді жасағыңыз келе ме? (балалардың жауаптары)

Содан кейін Мен сізге лимон джемінің нағыз өнертапқышы болуды ұсынамын

3. Сабақтың негізгі бөлігі.

Үстелдерге өтіңіз. (Балалар алжапқыш киеді)

- Бірақ сіз лимон мен пышақты қолданған кезде сақтық шараларын есте ұстауыңыз керек.

Табиғи, сұйылтылмаған лимон шырыны теріде күйік қалдыруы немесе аллергия тудыруы мүмкін, ал лимон дәндері улы, сондықтан оларды жеуге болмайды! Саусақтарыңызды кесіп алмау үшін пышақты дұрыс ұстаңыз.

Біз лимонды текшелерге кесіп, қантпен жабамыз.

Мен өзім кесемін, бірақ өлшеп, қантпен толтырыңыз, сіз маған көмектесесіз.

Біз барлық ингредиенттерді араластырғаннан кейін, джемді қайнату керек, бұл біздің Аспаздарға көмектеседі. Содан кейін біз банкаларға таратамыз.

"Біз қайнатамыз, Джем жасаймыз"

Біз кастрюльді алдық-міне, қол ұстасып шеңберге тұрыңыз

Жидектер табаға құйылды, саусақтары бір уыс бүктелді

Біз кастрюльге қант қостық қасықпен толтыруды имитациялаймыз

Олар кедергі жасады, кедергі жасады және кедергі жасады. Балалар айналасында айналады

Кептелу, жұмсақ, жұмсақ, қолдар белде, скват

Джем қайнатылды-буль-буль-буль, қолдарыңызды алдыңызға бұраңыз

Кептелу - УК, - УК-УК, денені бүйірден екінші жаққа бұрады

Міне, дәнекерленген – иә! Секірумен жоғары қолдар

 

Тәрбиеші: қол тигізіңіз, иіскеңіз.

Ұрықтың бөліктері туралы не айта аласыз?

Тұқыммен не істеуге болады? (балалардың жауаптары)

Тәрбиеші: дұрыс, лимон ағашы тұқымнан өседі, ал шырынды Лимондар піседі.

Сіз бен біз Джем дайындадық, ал біздің аспаздар бізге дәмді джем дайындайды, содан кейін біз оны банкаларға құйып, үйге апарамыз.

Сонымен, жас бұрылыстар, Сіз бен біз шағын асүйде жұмысты аяқтадық. Сіз бәрін үстелдерде қалдырып, алжапқыштарды алып тастай аласыз.

Тәрбиеші: Құрметті Лимон, сіз өте пайдалы және дұрыс жеміс екеніңізге көз жеткіздіңіз бе?

Жігіттер мұны сізге дәлелдеді ме?

Лимон: иә, енді мен өзімнің қаншалықты сау екенімді көрдім және енді қайғырмаймын!

4. Сабақтың қорытындысын шығару, Сабақтың рефлексиясы.

Төменгі жол: бүгін лимон туралы не білдік?

- Сізге біздің іс - әрекетіміз ұнады ма?

Мен сіздермен жұмыс істегеніме өте қуаныштымын.

Сіз еңбекқор және тату жұмыс жасадыңыз,

Бүгін сізге лимон құпиялары ашылды.

Лимонмен дос болыңыз, оның сиқырлы күшіне сеніңіз және сау болыңыз!

Сіз бен біз дайындаған және банкаларға салған біздің керемет байытылған джеміміз әркім үйге апарады және әрқашан сау болады.

Рахмет, сабақ аяқталды.

Жұмыс орындарын тазалау.

Просмотров: 2326


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст