Управление образования                                                                       Акмолинской области        ГККП «Ясли-сад «Құлыншақ»      станции Анар при отделе образования     по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области»
                                                                                                              «Ақмола облысы білім басқармасының                                          Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің                       жаңындағы Анар станциясының                                      «Құлыншақ» бөбекжайы» мемелкеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны                                       

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Чиполино" мектепалды тобындағы жоба Жоба жетекшісі: Брыкалина Г. В.

"Чиполино" мектепалды тобындағы жоба

 Жоба жетекшісі: Брыкалина Г. В.
Жобаның өзектілігі: қоршаған әлемнің баланың дамуына әсері орасан зор. Кішкентай мектеп жасына дейінгі балаларда жабық және бақша өсімдіктерін өсіру туралы білімдері аз. Шексіз, үнемі өзгеріп отыратын құбылыстармен танысу нәресте өмірінің алғашқы жылдарынан басталады. Табиғат құбылыстары мен объектілері балаларды сұлулығымен, түстердің жарықтығымен, әртүрлілігімен тартады. Оларды бақылай отырып, бала өзінің әрі қарайғы шығармашылығына негізделген өзінің сезімтал тәжірибесін байытады. Бала қоршаған әлемнің құпияларын неғұрлым терең білсе, соғұрлым оның сұрақтары туындайды. Ересек адамның басты міндеті-балаға осы сұрақтарға өз бетінше жауап табуға көмектесу. Балалардың қызығушылығын қанағаттандыру, белсенділік пен ойлаудың алғашқы дағдыларын қалыптастыру үшін біз ересектерміз, балалардың іздеу-зерттеу жұмыстарына жағдай жасадық. Бастауыш мектеп жасына дейінгі балаларды өсімдіктердің өсуі мен дамуымен таныстыруды қысқы-көктемгі кезеңде жүзеге асыруға болады, балабақша бөлмесінде тұқымдар мен шамдардан түрлі дақылдар өсіріп, бұл үшін терезедегі бақшаны қолдана отырып, табиғаттағы өзгерістер балаларды өсімдіктерге ұқыпты қарауға, табиғат бұрышының тұрғындарына қамқорлық жасауға шақырады.
"Cipollino Homestead" жобасын жүзеге асыру және балаларды бақшаға еліктеп, пияз отырғызып, оның қалай және қаншалықты тез өсетінін байқауға шақыру идеясы пайда болды, ал пиязды отырғызу әр түрлі формада жүзеге асырылуы мүмкін екенін ескеріңіз.
Өсімдіктер әлемі таңғажайып және алуан түрлі. Әрбір Мұқият бақылаушы және ойластырылған зерттеуші оған жаңа нәрсе таба алады.
Бірақ қыс-көктем мезгілінде мектеп жасына дейінгі балаларда өсімдіктердің дамуына деген қызығушылық жоғалады, өйткені көрнекілік жоқ, ал балаларда визуалды-бейнелі ойлау. Бұл мәселені шешу үшін өсімдіктердің өсуі мен дамуын бақылауға, өсімдіктердің өсуі мен дамуына әсер ететін факторларды анықтауға және көкөніс бақшасының дақылдарына күтім жасау үшін тұрақты еңбек дағдылары мен дағдыларын алуға эксперименттік жұмыс жүргізуге мүмкіндік беретін "терезедегі көкөніс бақшасы" құрылды.

                                Жобаның мақсаты :
 Бастауыш мектеп жасына дейінгі балаларда жабық жағдайда мәдени өсімдіктерді өсіру бойынша тәжірибелік-эксперименттік іс-шараларға қызығушылықты қалыптастыру
                                        Міндеттері: бақша өсімдіктерінің қалай өсірілетіні туралы түсінік қалыптастыру.
Балалардың Өсімдіктердің өсуіне қажетті жағдайлар туралы білімдерін бекіту.
 Балаларды бақша жасылының емдік қасиеттерімен таныстыру: жасыл пияз.
 Шығармашылық, танымдық белсенділікті, зейіннің тұрақтылығын, көрнекі және тиімді ойлауды дамыту.
 Балалардың сөйлеуін дамыту, балалардың сөздік қорын белсендіру (тамыр, пияз, тұқым, себу, отырғызу, тереңдету, топырақты қопсыту, суару, жағдайлар, көрсеткі).
 Еңбек дағдыларын дамыту, еңбекке деген оң көзқарасты қалыптастыру, еңбек әрекеттерін жасауға деген ұмтылысты тәрбиелеу, ересектерге әртүрлі қызмет түрлерінде жұмыс орнын ұйымдастыруға көмектесу.
Жеке және ұжымдық тапсырмаларды орындау қабілетін қалыптастыру.
 Қоршаған әлемге ұқыпты және мейірімді көзқарасты тәрбиелеу.
 Балаларда бақша өсімдіктеріне күтім жасау кезінде жауапкершілік сезімін дамыту: уақытында суару, топырақты қопсыту, тікелей күн сәулесінен қорғау.
 Нәтижеге жетуге, ортақ іске қатысуға деген ұмтылысты тәрбиелеу.
 Бір стақан суда және топырақ контейнерінде шамдардың өсуінің өзгеруі туралы балалардың бақылауын дамыту және бейнелеу.
                    Жоба түрі :
1. Әдіс бойынша-Топтық, зерттеу, ойын.
2. Мазмұны бойынша-бала-денсаулық.
3. Ұзақтығы бойынша-1 ай (сәуір).  Қысқа мерзімді .
Жобаға қатысушылар :
 Үлкен топтың балалары. Тәрбиешілер.
                                          Жоба идеясы :

Көптеген мектеп жасына дейінгі балалар жыл сайын ата-аналарының пияз отырғызғанын көреді (өсімдіктер және оларды әртүрлі мақсаттарда пайдаланады. Бірақ олар ешқашан ойланбады: пияз қалай өседі, оның өсуі үшін қандай жағдайлар қажет? Бұл не үшін пайдалы? "Cipollino Manor" жобасын жүзеге асыру идеясы пайда болды және балаларға пияз отырғызуды, оның қауырсынға қалай және қаншалықты тез өсетінін байқауды ұсынды. Бастауыш мектеп жасына дейінгі балаларда өсімдіктер туралы, олардың қай жерде өсетіні, олардың өсуінің қажетті шарттары туралы түсінік жеткіліксіз. Олардың танымдық-зерттеу қызметіне деген қызығушылығы жеткіліксіз дамыған.
               
    Күтілетін нәтиже:
Балалар:
 Зерттеу жұмысының көмегімен балалар тұқымның алуан түрлілігі мен алуан түрлілігін көреді;
Балалар мәдени өсімдіктермен танысады;
 Тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың көмегімен балалар Өсімдіктердің өсуіне қажетті жағдайларды алады;
Балаларда өсімдіктер әлеміне ұқыпты қарауға, ересектердің жұмысына құрметпен қарауға тәрбиелеу;
 Топта терезе бақшасын құру.
                 Жобаны іске асыру өнімдері :
Жобаның мазмұнын әзірлеу және оны іске асыру үшін жағдайлар жасау;
- Әдістемелік және көркем әдебиетті таңдау (өлеңдер, жұмбақтар, ертегілер, иллюстрациялар)
Жер мен отырғызу материалын, контейнерлерді, отырғызу күтіміне арналған материалды сатып алу;
                        Жобаны іске асыру барысы:
       Әңгімелер:
1. "Тұқымның өнуі үшін не қажет?»
2. "Өскіндердің су мен жарыққа тәуелділігі".
1. Тұқым таңдау
2. Өз еңбегінің өнімін суару, күту және бақылау
Тұқым себу, өсімдіктерді суару
                            Өнімділікті талдау
"Циполлино маноры" жобасын жүзеге асыру бойынша келесі нәтижелер алынды:
1. Балалар мәдени өсімдіктермен танысты.
2. Балалар жабық жағдайда мәдени өсімдіктерді өсіру бойынша тәжірибелік – эксперименттік іс-шараларға қызығушылық танытады.                       3. Тәжірибелік-эксперименттік іс-әрекеттің нәтижесінде балалар Өсімдіктердің өсуіне қажетті жағдайлар алды.
4. Балалар өсімдіктер әлеміне қамқорлық жасай бастады, өсімдіктер әлемінің сұлулығын байқауды үйренді.                                                                5. Топта терезеде көкөніс бақшасы құрылды.                                                                6. Балалар ересектердің жұмысына құрметпен қарай бастады.


Текст